کسب و کار املاک و مستغلات خود را با این بهترین نکات سئوی املاک تقویت کنید!
اگر به دنبال استفاده حداکثری از سایت املاک خود هستید. در این مقاله آرسام طرح چندین نکته عالی SEO املاک و مستغلات وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.
چگونه یک مشاور املاک عالی باشیم؟
شما وقتی یک مشاور املاک عالی خواهید شد که بتوانید بطور موثر از ابزارهای بهینه سازی جستجوی آنلاین برای به حداکثر رساندن اثربخشی تجارت خود استفاده کنید. صنف املاک و مستغلات به شدت به جستجوهای اینترنتی برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان وابسته است. اگر در کسب و کار کمک به مردم برای خرید و فروش املاک و مستغلات هستید. شما باید از متخصص سئو کمک بگیرید.
سئو یک جزء حیاتی برای ایجاد ترافیک و اعتبار یک وب سایت است. این مقاله جدیدترین و بهترین نکات سئو را در اختیار شما قرار می دهد.
سئو چیست؟ – بهترین نکات سئوی املاک و مستغلات
خود کلمه سئو “SEO” به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. این دقیقاً همان چیزی است که عمل میکند—هنر بهینهسازی وبسایت خود برای نمایش در بالای گوگل. این بسیار بیشتر از داشتن کلمات کلیدی و پیوندهای مناسب است. این یک استراتژی کامل است که با شناسایی صفحات سایت شما برای مشتریان مفیدتر شروع می شود. و از آنجایی که گوگل به کسانی که به خوبی بهینه شده اند با رتبه های بالاتر پاداش می دهد، این یک معامله بزرگ است.
شروع به یادگیری در مورد SEO – بهترین نکات سئو املاک و مستغلات کنید
مگر اینکه حداقل درک اولیه ای از چیستی سئو و پتانسیل آن داشته باشید. شما متوجه نخواهید شد که سئو چه ابزار قدرتمندی می تواند باشد. وقتی در مورد آن تحقیق کردید. ما می توانیم تضمین کنیم: مزایای بی شماری را که سئو می تواند برای کسب و کار املاک و مستغلات شما به همراه داشته باشد، مشاهده خواهید کرد.
اصول اولیه
اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، باید بر یادگیری نحوه کار موتورهای جستجو تمرکز کنید. این به شما پایه ای می دهد که باعث می شود سئو برای شما کار کند. می توانید با یادگیری برخی از اصول اولیه شروع کنید: کلمات کلیدی، عناوین صفحات، توضیحات متا، تگ های جایگزین تصویر و غیره.
بهترین نکات سئوی املاک و مستغلات
یک متخصص سئو حرفه ای دریافت کنید – بهترین نکات سئوی املاک و مستغلات
در حالی که در تئوری سئو ممکن است برای برخی چندان پیچیده به نظر نرسد و شاید در گذشته، اینطور نبود. موتورهای جستجو امروزه بسیار پیچیده هستند و رقابت بسیار زیاد است. گوگل از 200 عامل برای ارزیابی کیفیت صفحه وب سایت استفاده می کند. بنابراین برای بهره مندی کامل از سئو به فردی متخصص نیاز دارید که این کار را انجام دهد.
همچنین، شما بیش از حد مشغول اداره کردن تجارت خود باشید و زمان زیادی برای انجام سئو داشته باشید. شما باید روی چیزی که در آن مهارت دارید تمرکز کنید و سئو را به افرادی بسپارید که در آن مهارت دارند.
وقتی نوبت به بهترین استفاده از وب سایت شما می رسد. داشتن یک متخصص سئو کار با شما ضروری است. در حالی که این ممکن است لوکس به نظر برسد، در واقعیت، استخدام یک متخصص می تواند از بسیاری جهات سودمند باشد. یک متخصص سئو نه تنها تضمین می کند که شما از همه بهترین روش ها پیروی می کنید. اما او چندین سرویس دیگر مانند لینک سازی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
مخاطب خود را بشناسید
این یک سوال احمقانه به نظر می رسد درست است؟ شما مشتریان خود را می شناسید – آنها می خواهند ملکی بخرند، به همین سادگی.
بله، آنها می خواهند ملکی بخرند اما خیلی بیشتر از این هم می خواهند.
خرید ملک یک سرمایه گذاری بزرگ است. بنابراین باید تا جایی که می توانید به آنها اطمینان و اطلاعات بدهید. شما می خواهید با آنها اعتماد ایجاد کنید.
بنابراین اطلاعات جانبی در مورد ملک بدهید؛ مثلا:
در مورد مناطق اصلی مسکونی، مزایا و ویژگی های آنها بنویسید.
آنها را از بهترین مدارس منطقه، درمانگاه، مراکز خرید و امثالهم مطلع کنید.
در مناطقی که املاک شما هستند چه کاری باید انجام دهید.
زندگی ای را که اگر تصمیم به خرید خانه در آن منطقه بگیرند، در انتظار آنها خواهد بود. و غیره
همه اینها به مشتری شما و در نتیجه برای شما ارزش می افزاید. اعتماد آنها را به دست خواهید آورد و آنها شما را بالاتر از رقیبتان خواهند دید
شناخت مخاطبان در هر نوع بازاریابی مهم است. اگر نشناسید به چه کسی میخواهید بفروشید، نمیتوانید کسبوکاری بسازید که همه را هدف قرار دهد. همچنین مهم است که روانشناسی بازار هدف خود را درک کنید. افراد انگیزه های مختلفی برای خرید دارند. برخی از آنها خرید می کنند تا در مورد اینکه چگونه می خواهند توسط دیگران درک شوند، اظهار نظر کنند. برخی از آنها خرید می کنند زیرا این یک کالای لوکس است که توانایی خرید آن را ندارند. برخی خرید خواهند کرد زیرا فکر می کنند باید خرید کنند. درک روانشناسی بازار هدف به شما کمک می کند تا پیام هایی مرتبط و با مخاطبان خود ایجاد کنید.
GOOGLE MY BUSINESS خود را بهینه کنید
Google my Business برای سئو بسیار مهم است. انجام این بهینه سازی بسیار آسان است و می تواند تأثیر بسیار زیادی بر کسب و کار شما داشته باشد. برای توضیح بیشتر این مطلب را بخوانید .
Google My Business خود را به روز نگه دارید – از مشتری خود بخواهید نظر بدهد، عکس اضافه کنید، پست های وبلاگ اضافه کنید.
این به شما کمک می کند تا به نقطه بالای نتایج جستجوی محلی برسید که یک امتیاز بزرگ خواهد بود.
من را شگفت زده می کند که چگونه بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند Google My Business را فراموش کنند. این یکی از مهمترین دارایی های بازاریابی است که شما دارید!
وبلاگ نویسی را شروع کنید
یک استراتژی عالی برای پیاده سازی یک وبلاگ است. مزایا مشخص است. یک وبلاگ به شما امکان می دهد به طور منظم محتوا بنویسید و ایجاد کنید، و این یک راه خوب برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر در زمینه خود است. سپس می توانید از این محتوا برای معرفی خود به عنوان یک منبع معتبر اطلاعات در وب استفاده کنید.
بخش آشنایی با مخاطبان را به خاطر دارید؟ خوب اینجا مکانی است که می توانید شروع به دادن اطلاعات به مخاطبان خود کنید.
البته، محتوا باید بر اساس کلمات کلیدی باشد و اگر کمی در مورد سئو مطالعه کرده اید، باید بدانید که چیست.
یک وبلاگ در مورد سئو طلای خالص است و هر وب سایتی باید یکی از آن را داشته باشد.
عملکرد خود را پیگیری کنید
وب سایت شما باید دارای گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل از قبل در آن نصب و متصل باشد. شروع به یادگیری نحوه استفاده از آن کنید. حجم عظیمی از اطلاعات را به شما می دهد. افرادی که به وب سایت شما می آیند و کارهایی که در وب سایت شما انجام می دهند و همچنین از کجا آمده اند.
این اطلاعات ارزشمندی است زیرا به مخاطبان شما نیز پاسخ می دهد.
همچنین پس از شروع استفاده از سئو بسیار مفید خواهد بود. شما می توانید تأثیر آن را بر عملکرد وب سایت خود مشاهده کنید.
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
اگر جایی وجود دارد که اکثریت مشاوران املاک در آن برتری دارند، رسانه های اجتماعی است. این منطقی است زیرا رسانه های اجتماعی تصاویر زیادی را دوست دارند و مردم همیشه دوست دارند به خانه های زیبا نگاه کنند، چه به فکر خرید خانه باشند یا نه.
بنابراین اکثر نمایندگان املاک و مستغلات نرخ پاسخ بسیار خوبی را از پست های رسانه های اجتماعی خود دریافت می کنند. اما سوال اصلی اینجاست – آیا آنها تبدیل می شوند؟
این تفاوت اصلی بین سئو و رسانه های اجتماعی است – سئو به طور خاص برای مخاطبان هدف شما، یعنی افرادی که به دنبال خرید خانه هستند، طراحی شده است. رسانه های اجتماعی برای همه است.
بنابراین اگر شخصی شما را از طریق سئو پیدا کند، به احتمال 99 درصد به دنبال خرید خانه است. اگر شخصی شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کند، احتمالاً 0.01٪ احتمال دارد که به دنبال خانه باشد.
تفاوت بزرگ!
کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید
کلمات کلیدی اولین قدم برای سئو هستند.
بنابراین هنگامی که اصول اولیه سئو را یاد گرفتید، گام بعدی این است که کلمات کلیدی مناسبی را که هدف قرار می دهید پیدا کنید.
تحقیق کلمات کلیدی نقطه شروع در بازاریابی آنلاین است. این مرحله اول به شما امکان می دهد تعیین کنید کدام کلمات و عبارات به بهترین شکل وب سایت شما را توصیف می کنند. مخاطبان هدف آن و نوع محتوایی که می خواهید تولید کنید. هنگامی که در مورد کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید تصمیم گرفتید، زمان آن است که دقیق تر صحبت کنید. مرحله دوم تحقیق کلمات کلیدی این است که جستجوی خود را بر اساس جایی که قصد دارید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی کنید، محدود کنید.
تا این مرحله، امیدوارم بطور جدی به استخدام یک متخصص سئو فکر کنید. آنها می توانند به شما در رونق کسب و کارتان کمک کنند.
دیدگاه شما