17+1 دلیل اهمیت سئو برای کسب و کارها

چرا سئو اینقدر مهم است؟ برای یافتن مزایای باورنکردنی که می‌توانید از یک استراتژی سئو مؤثر دریافت کنید، ادامه مطلب آرسام طرح را بخوانید.

اگر می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید، باید یک متخصص سئو را استخدام کنید. این کارشناسان به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، و همچنین به شما کمک می کنند تا تجربه کاربری را برای کسانی که از وب سایت شما بازدید می کنند افزایش دهید.

بسیاری از کسب‌وکارها جدید هستند، اما نمی‌دانند سرمایه‌گذاری در سئو چقدر ضروری است. در زیر مواردی را فهرست کرده ایم که به شما در درک اهمیت سئو برای کسب و کارتان کمک می کند و به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند.

الف. سئو چیست و چگونه کار می کند؟
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی آنلاین است. این به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کند تا مورد توجه مشتریان فعلی و بالقوه شما قرار گیرد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو استراتژی است که خزیدن صفحات وب شما و فهرست بندی دقیق آنها را برای ربات ها آسان تر می کند. این امر تعیین رتبه (یا ترتیب) صفحه نمایش داده شده در SERP را برای آنها آسان تر می کند.

سئو به دو دسته سئو داخلی و سئو خارج از صفحه تقسیم می شود. از مزایای سئو می توان به افزایش دید، رتبه بالاتر، افزایش ترافیک، بهبود نرخ کلیک، افزایش زمان ماندگاری و کاهش نرخ پرش اشاره کرد.

ب. اهمیت SEO برای مشاغل
1. سئو به ساخت نام تجاری آنلاین شما کمک می کند
برند شما باید به صورت آنلاین از طریق سئو ساخته شود. از طریق سئو می توانید دید خود را افزایش دهید و اعتبار بیشتری در نتایج جستجو کسب کنید.

خواهید دید که چگونه از سئو برای بهبود قابلیت اعتماد برند خود استفاده کنید، و همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه زمان بارگذاری وب سایت خود، سازگاری با موبایل، تگ های H و توضیحات متا را بهبود بخشید.

بهترین راه برای ساختن یک برند این است که برای ایجاد و توسعه برند خود وقت بگذارید.

2. سئو در نیت کاربر ریشه دارد
بازاریابی سئو با تبلیغات سنتی متفاوت است. به جای تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات، سئو بر اساس نیت کاربر برند است. این به معنای جذب کاربران به سایت با ارائه محتوای جذاب و مرتبطی است که آنها به دنبال آن هستند.

این به شما کمک می‌کند برندی قوی‌تر بسازید، ترافیک هدفمند را هدایت کنید و فرآیند تبدیل را ساده کنید. این نه تنها به افزایش رتبه موتور جستجو کمک می کند، بلکه به بهینه سازی نرخ تبدیل شما نیز کمک می کند.

سئو در واقع بهتر از PPC در ایجاد فروش است. طبق یک نظرسنجی، 70 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که سئو بهتر از PPC است.

3. ایجاد اعتماد و اعتبار
با بیش از 87.76 درصد جستجوهای انجام شده در گوگل، رتبه بندی ارگانیک سایت شما در نتایج جستجو می تواند به شما در ایجاد اعتماد در بین مشتریان و بهبود اعتبار برندتان کمک کند. هنگامی که سایت شما برای هر درخواست جستجو در رتبه های برتر قرار می گیرد، به طور خودکار به افزایش اعتبار برند شما کمک می کند – زیرا کاربران به گوگل اعتماد دارند.

شما می خواهید تجربه کاربری ثابت و با کیفیتی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید و در این فرآیند قدرت خود را افزایش دهید.

4. جلوتر از رقابت بمانید
با تجزیه و تحلیل رقبای خود و استراتژی سئو آنها، می توانید بفهمید چه چیزی برای آنها مفید است. کلمات کلیدی، بک لینک ها و محتوای درون سایت همگی در موفقیت شما نقش دارند.

تجزیه و تحلیل رقبا برای هر کسب و کاری ضروری است

با تحلیل عملکرد رقبا، بینشی در مورد نحوه برنامه ریزی آنها برای انجام این کار در آینده می دهد. این به شما کمک می کند فرصت های بالقوه را شناسایی کنید و تغییرات جدید در صنف و حرفه خود را بشناسید.

5. دید آنلاین بهتر
شما نمی توانید اهمیت سئو را نادیده بگیرید. یافتن محصولات و خدمات شما را به صورت آنلاین از طریق کلمات کلیدی مناسب و محتوای مبتنی بر هدف کاربر برای مخاطبان هدف شما آسان می کند.

برای دستیابی به این هدف، باید یکنواختی و کیفیت محتوا را حفظ کنید، که به افزایش قابلیت جستجو و دید کلی وب سایت شما کمک می کند و منجر به افزایش فروش می شود.

6. ترافیک ارگانیک را هدایت می کند
برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار، هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما مهم است. سئو بهترین راه برای انجام این کار است و می تواند در طولانی مدت به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.

ترافیک پولی با ترافیک ارگانیک متفاوت است. ترافیک ارگانیک تا مدت ها پس از پایان تبلیغات پولی شما به وب سایت شما ادامه خواهد داد.

7. رتبه بالاتر برای کلمات کلیدی هدفمند
مزیت سئو این است که می تواند به شما کمک کند در SERP برای کلمات کلیدی هدفمند رتبه بالاتری کسب کنید. شما می توانید از ابزار ممیزی SEO برای دریافت لیستی از کلمات کلیدی هدفمند برای هر صفحه وب یا محصول در سایت خود استفاده کنید.

با در نظر گرفتن کلمات کلیدی محتوا را ایجاد یا ارتقا دهید. می توانید از این کلمات کلیدی برای ایجاد یا به روز رسانی محتوا برای بهبود رتبه آن استفاده کنید. همچنین باید از آنها برای تبلیغ محتوای خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

8. آسان برای اندازه گیری
بهینه سازی موتور جستجو یکی از بهترین مزایای بازاریابی موتورهای جستجو است. شما می توانید ترافیک، نرخ پرش، CTR، محتوا و تبدیل را اندازه گیری کنید، و اینها به شما کمک می کند تا استراتژی های خود را بهبود بخشید و اصلاح کنید.

9. استراتژی بازاریابی دیجیتال بلند مدت
بهینه سازی موتورهای جستجو اغلب یک سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود تا هزینه. با الگوریتم های هوشمندتر، رتبه بندی مداوم برای کلمات کلیدی هدفمند می تواند یک چالش باشد.

سئو یک استراتژی بازاریابی آنلاین است که به وب سایت ها کمک می کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. این در مورد اطمینان از به روز بودن وب سایت شما و استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای جذب ترافیک است.

10. تکنیک بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه
اگر به دنبال تکنیکی هستید که رتبه سایت شما را افزایش دهد، سئو بهترین روش برای شماست. همچنین در طول زمان بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای شما فراهم می کند.

11. تقویت بهینه سازی موتور جستجوی محلی
بهینه سازی سئوی محلی بر روی یک شهر، شهر یا منطقه خاص تمرکز دارد. به عنوان مثال، اگر یک نانوایی در کمبریج هستید، ممکن است بخواهید مخاطب خاصی را که متعلق به آن منطقه است هدف قرار دهید. یا اگر یک آژانس طراحی وب هستید، ممکن است بخواهید مخاطب خاصی را که متعلق به یک شهر خاص هستند هدف قرار دهید.

بسیاری از کاربران برای یافتن مشاغل محلی به اینترنت مراجعه می کنند. بنابراین، اگر برای بهینه سازی وب سایت خود وقت نگذارید، ترافیک زیادی را از دست خواهید داد.

همچنین باید «Google برای کسب‌وکار من» خود را بهینه‌سازی کنید تا از آن حداکثر در معرض دید قرار بگیرید.

12. سرنخ های کیفیت ایجاد می کند
اگر می‌خواهید سرنخ‌های باکیفیت ایجاد کنید، سئو راهی است. این شامل تحقیق کلمات کلیدی و اجرای کلمات کلیدی هدف در سراسر سایت شما می شود.

اگر به دنبال یک وب سایت جدید هستید، می خواهید آن را با جدیدترین تکنیک های سئو ایجاد کنید. از سئوی فنی گرفته تا گسترش و ایجاد لینک، یک ممیزی فنی سئو به شما کمک می کند تا مسائلی را در سایت خود شناسایی کنید که مانع از ایجاد سرنخ می شوند.

13. تبدیل های بهبود یافته
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک راه موثر برای افزایش ترافیک ارگانیک است که نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد. با استفاده از استراتژی سئو به راحتی می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید.

برخلاف بازاریابی سنتی که اساساً برای همه تبلیغ می شود، سئو بر روی کاربرانی متمرکز است که می خواهید جذب کنید. این به تنهایی سئو را به بهترین استراتژی بازاریابی تبدیل می کند.

14. فروش آفلاین بهتر
از آنجایی که مصرف کنندگان بیشتری از اینترنت برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند، مهم است که وب سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید. این شامل به‌روزرسانی فهرست «Google برای کسب‌وکار من»، افزودن یک افزونه تماس / دکمه واتس‌اپ به وب‌سایت شما، ایجاد محتوای جغرافیایی خاص و بهینه‌سازی محتوای موجود برای جستجوی صوتی است.

وقتی نظرات، رتبه‌بندی‌ها و توصیفات مشتریان را به وب‌سایت خود اضافه می‌کنید، به مشتریان کمک می‌کنید آگاهانه درباره خرید از شما تصمیم بگیرند. آنها همچنین به شما کمک می کنند مشتریان بیشتری را تبدیل کنید.

بنابراین سئو دید آنلاین شما را بهبود می بخشد که به این معنی است که افراد بیشتری از فروشگاه شما آگاه هستند و بنابراین فروش فروشگاه شما بهبود می یابد.

15. سئو از اشتراک گذاری اجتماعی استفاده می کند
رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای جلب توجه برند شما و ایجاد ترافیک برای وب سایت شما هستند. همچنین می تواند به تبلیغ محتوای شما، افزایش آگاهی از برند و ایجاد فرصت های لینک سازی کمک کند.

لایک‌ها، اشتراک‌ گذاریها و نظرات مشتریان شما می‌تواند به ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری کمک کند که باعث افزایش ترافیک وب‌سایت شما می‌شود.

16. سئو ترافیک پولی را شکست می دهد
فقط برای ایجاد چند صد بازدید در ماه لازم نیست هزاران دلار برای ترافیک پولی خرج کنید. در عوض، باید از ترافیک جستجوی ارگانیک برای ایجاد کسب و کار خود در دراز مدت استفاده کنید.

می تواند ترافیک ثابتی را به سایت شما برساند. اگر بتوانید آنها را به ماندن طولانی مدت در سایت خود وادارید، بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت.

17. فرصت های جدید برای همکاری
کسب و کارهایی که می خواهند تجارت الکترونیکی خود را توسعه دهند ابتدا باید مطمئن شوند که وب سایت آنها برای موتورهای جستجو بهینه شده است. سپس آنها می توانند روی راه های دیگری کار کنند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنند.

برندسازی جزء مهمی از استراتژی بازاریابی آنلاین شما است. می توانید از آن برای تقویت شناخت برند خود، ایجاد قدرت در جایگاه خود و بهبود اعتبار Google خود استفاده کنید.

17+1. نتایج مستمر ارایه می دهد
سئو برای کسب و کار یک استراتژی بلند مدت است. شما باید پست‌های وبلاگی را بنویسید و منتشر کنید که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشند و تا سال‌های آینده به افزایش ترافیک وب‌سایت شما ادامه دهند.

چه به دنبال راه هایی برای رشد مخاطبان خود باشید و چه برای بهبود محتوای خود، اینها بهترین روش هایی هستند که به کسب و کارهایی مانند شما کمک کرده اند تا به رشد برسند.

برچسب ها: بدون برچسب

دیدگاه شما

فیلدهای لازم با * مشخص شده است