آشنایی با قالب های تبلیغات موبایلی

آشنایی با قالب های تبلیغات موبایلی

تبلیغات (اغلب به تبلیغ کوتاه می شود) عبارت است از ارتقای محصول، نام تجاری یا خدمات به بینندگان به منظور جلب توجه، تعامل و فروش. تبلیغات به اشکال مختلف از آکهی های کوچک چاپی گرفته تا ویدئوهای تعاملی ارایه می شود و به یکی از ویژگی های مهم بازار برنامه تبدیل شده است. در این پست آرسام طرح انواع قالب های تبلیعات موبایلی را معرفی می کنیم.

تبلیغات با سایر انواع روشهای بازاریابی متفاوت است زیرا برای آن هزینه پرداخت می شود و خالق یک آگهی کنترل کاملی بر محتوا و پیام دارد.

چرا تبلیغات مهم هستند؟

تبلیغات یک روش تضمینی برای رسیدن به مخاطب است. با ایجاد یک تبلیغ جذاب و هزینه کافی برای دسترسی به بسیاری از کاربران، تبلیغات می توانند تاثیر مستقیمی بر تجارت داشته باشند. این تاثیر را می توان در بهبود تجارت یا افزایش شناساندن برند، در بین بسیاری از معیارهای مختلف مشاهده کرد.

تبلیغات موبایلی یا درون برنامه ای چگونه است؟

تبلیغات درون برنامه ای شکل های مختلفی دارد، از جمله متن، بنر، اعلان های هدایت شونده و تبلیغات ویدیویی قبل یا بعد از پخش کلیپ یا فیلم. چنین تبلیغات ویدیویی معمولا 10-15 ثانیه طول می کشد (هرچند که ممکن است متفاوت باشد) و به طور معمول محصول را در آن زمان به نمایش می گذارد.

تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی

تبلیغات به طور فزاینده ای تعاملی شده و تعامل بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. یکی از این مثال ها استفاده از پیوند عمیق است، ویژگی ای که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا کاربران را مستقیما به یک صفحه ثابت موزد نظر با یک کلیک هدایت کنند.

از کدام قالب تبلیغاتی استفاده کنم؟

انتخاب قالب تبلیغات می تواند در موفقیت تبلیغات یا شکست آن موثر باشد. بیایید نگاهی به برخی از رایج ترین قالب های تبلیغاتی در تبلیغات موبایلی بیندازیم و اینکه چه زمانی می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

تبلیغات بنری

با استفاده از تبلیغات بنری، هدف نمایش یک تصویر و منتظر ماندن کاربران برای مشاهده، کلیک و تبدیل – ایجاد گرافیک با کیفیت و اجزای ضروری فراخوان برای اقدام (CTA) است.

تبلیغات بینابینی

تبلیغات بینابینی یک تجربه تمام صفحه را ارایه می دهند. وقتی کاربران آنقدر به دیدن بنرهای تبلیغاتی عادت می کنند که دیگر توجهی به آنها نمی شود، می توان از آنها برای جلوگیری از “بنر کوری” استفاده کرد. تبلیغات بینابینی نیز می توانند قابل ارتقاء باشند (معروف به تبلیغات قابل توسعه)، که قبل از گرفتن کل صفحه، به عنوان تبلیغات بنری معمولی شروع می شوند.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی زمانی است که تبلیغات متناسب با محیطی که در آن قرار می گیرند طراحی شوند. به عنوان مثال، هنگامی که یک برچسب “حمایت شده” را مشاهده می کنید که به یک ویدیوی یوتیوب متصل شده است، این تبلیغات بومی در آن پلتفرم خاص است.

تبلیغات ویدئویی

همانطور که از نام آنها پیداست، تبلیغات ویدیویی تبلیغاتی در قالب ویدئو هستند. تبلیغات ویدئویی از نظر ماهیت خود یک روش تبلیغاتی محبوب هستند زیرا می توانند با نرخ کلیک بالا (CTR) بسیار جذاب باشند.

تبلیغات قابل پخش

با دسترسی کاربران به گیم پلی تعاملی، تبلیغات قابل پخش به شما امکان می دهد قبل از خرید امتحان کنید. این به کاربران نگاه محدودی به یک برنامه می دهد و نکات برجسته ای را ارایه می دهد که باید کاربران را مجبور به نصب کند. از آنجا که کاربران می توانند علاقه خود را قبل از خرید برنامه ارزیابی کنند، از تبلیغات قابل پخش برای کاهش نرخ حذف برنامه استفاده می شود.

تبلیغات و تنظیم

ردیابی آگهی با Adjust آسان است . این کار به سادگی یکپارچه سازی SDK و ایجاد URL تنظیم ردیاب است. پس از آن، داشبورد ما به شما نشان می دهد که تبلیغات شما چقدر خوب عمل می کند. ما همچنین می توانیم شما را با هر یک از صدها شریک خود هماهنگ کنیم تا بتوانید با بودجه ای مناسب برای منابع مناسب تبلیغ کنید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.