آشنایی با مبانی و اصول اولیه سئو

آشنایی با مبانی و اصول اولیه سئو

احتمالن درباره SEO شنیده اید، و اگر قبلن نشنیده اید، می توانید این مقاله: سئو چیست و چرا برای بازاریابی مهم است؟ را مطالعه کنید. درک اینکه SEO عبارت است از “فرایند تاثیرگذاری بر دید وب سایت یا یک صفحه وب در موتورهای جستجو نتایج بدون پرداخت “واقعن به شما در پاسخ به سوالات مهم برای تجارت و وب سایت شما کمک نمی کند، مانند:

  • چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود، موتورهای جستجو را “بهینه سازی” می کنید؟
  • چگونه دید جستجوی ارگانیک سایت خود را افزایش می دهید، بنابراین یافتن محتوای شما آسان است؟
  • چگونه می دانید که چقدر زمان برای سئو اختصاص می دهید؟
  • چگونه می توانید توصیه های سئو “خوب” را از توصیه های سئو “بد” یا مضر متمایز کنید؟

چیزی که احتمالن برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار جالب می باشد این است که چگونه می توانید از SEO برای افزایش ترافیک، سرنخ ها، فروش و در نهایت درآمد و سود برای کسب و کار خود استفاده کنید. این چیزی است که ما در این راهنمای آرسام طرح روی آن تمرکز می کنیم.

چرا باید به سئو اهمیت دهید؟

بسیاری از مردم به دنبال چیزهایی می گردند. این ترافیک می تواند برای یک تجارت نه تنها به دلیل ترافیک زیاد، بلکه به دلیل ترافیک بسیار خاص و با هدف بالا بسیار قدرتمند باشد.

اگر روغن موتور می فروشید، شاید ترجیح دهید از تبلیغات سنتی محیطی استفاده کنید، مثلن یک بیلبورد اجاره کنید تا هرکسی که در منطقه شما اتومبیل دارد تبلیغ شما را ببیند (ولی خواه یا ناخواه تمام افرادی که چه خودرو  دارند یا ندارند تبلیغ شما را خواهند دید)، اما هر کسی که در موتور جستجوی گوگل کلمه کلیدی روغن موتور را جستجو می کند مستقیمن به دنبال تجارت در این زمینه یا خرید است. از اینرو نبلیغات آنلاین اینترنتی مبتنی بر سئو یک تبلیغ هدفمند است.

سرآغازی برای سئو

مردم در جستجوی هر نوع موضوعی هستند که مستقیمن به کسب و کار شما مربوط است. فراتر از آن، مشتریان احتمالی شما نیز در جستجوی انواع چیزهایی هستند که ارتباط کمی با تجارت شما دارند. اینها فرصت های بیشتری برای ارتباط با آن افراد و کمک به پاسخ به سوالات آنها، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها را نشان می دهد.

در واقع چه چیزی برای هدایت ترافیک از طرف موتورهای جستجو موثر است؟

در ابتدا مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئول بیشتر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از منطقه ای تا منطقه دیگر متفاوت باشد، اما به احتمال زیاد گوگل در نتایج جستجو که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن ظاهر شود، بازیگر اصلی است و بهترین شیوه های ذکر شده در این راهنما به موقعیت سایت شما و محتوای آن کمک می کند در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی کنید.

اصول اولیه سئو را بیاموزید

صرف نظر از موتور جستجویی که استفاده می کنید، نتایج جستجو دائمن در حال تغییر است. گوگل به ویژه به روز شده است.

چگونه گوگل در پاسخ به آنچه مردم جستجو می کنند تعیین می کند که کدام صفحات را برگرداند؟ چگونه می توانید این همه ترافیک ارزشمند را به سایت خود برسانید؟

الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده است، ما در اینجا برخی پیوندها را برای کسانی که قصد دارند عمیق تر در مورد نحوه رتبه بندی سایت ها بدانند بیان می کنیم:

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات با کیفیت و مرتبط در مورد پرس و جو جستجوگر باشد.

آنها با “خزیدن” (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (از نظر الگوریتمی) ارتباط آن محتوا با آنچه جستجوگر جستجو می کند، عمدتن بر اساس کلمات کلیدی موجود در آن، تعیین می کنند.

آنها کیفیت را به طرق مختلف تعیین می کنند، اما هنوز تعداد و کیفیت وب سایت های دیگری که به صفحه شما و سایت شما به طور کلی پیوند می خورند در بین آنها برجسته است. به زبان ساده: اگر تنها سایت هایی که به سایت روغن موتور شما پیوند می دهند وبلاگ هایی هستند که هیچکس دیگری در وب به آنها پیوند نداده است، و سایت روغن موتور من پیوندهایی را از مکان های معتمد دریافت می کند که اغلب به آنها لینک داده می شود، مانند CNN.com، سایت من بیشتر از سایت شما قابل اعتماد (و با کیفیت بالاتر) خواهد بود.

الگوریتم گوگل بطور فزاینده ای عناصر دیگری را در حال سنجش قرار می دهد تا تعیین کند که سایت شما در چه رتبه ای قرار می گیرد، مانند:

نحوه تعامل افراد با سایت شما (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت شما می مانند، یا به صفحه جستجوی گوگل باز می گردند و روی پیوند سایت دیگری کلیک می کنند؟ یا فقط لیست شما را در نتایج جستجو به طور کلی نادیده می گیرند و هرگز کلیک نمی کنند؟)

سرعت بارگذاری سایت و “موبایل فرندی”

چقدر محتوای منحصر به فرد دارید (در مقابل محتوای بسیار کم ارزش یا محتوای تکراری)؟

صدها عامل رتبه بندی الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها وجود دارد و آنها دائمن روند خود را به روز کرده و اصلاح می کنند.

عوامل رتبه بندی گوگل جستجوگرها

خبر خوب این است که برای رتبه بندی واژه های ارزشمند در نتایج جستجو، لازم نیست دانشمند موتور جستجو باشید. ما بهترین شیوه های اثبات شده و تکرارپذیر را برای بهینه سازی وب سایت ها برای جستجو در نظر می گیریم که می تواند به شما در تردد هدفمند از طریق جستجو بدون نیاز به مهندسی معکوس برای شایستگی اصلی یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان کمک کند.

بیایید وارد تاکتیک ها و استراتژی های واقعی SEO شویم که به شما کمک می کند ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید.

  1. تحقیقات کلیدی و هدف کلیدی بهترین شیوه ها

اولین قدم در بهینه سازی موتورهای جستجو این است که بدانید در واقع برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنای شناسایی اصطلاحاتی است که افراد در جستجوی آنها هستند (همچنین به عنوان “کلمات کلیدی” شناخته می شوند) که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google رتبه بندی کند.

به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است، درست است؟ من می خواهم شرکت روغن موتور من وقتی مردم به دنبال “روغن موتور” می گردند و شاید زمانی که مواردی مانند “خرید روغن موتور” را تایپ می کنند، ظاهر شود. به مرحله سوم بروید!

حجم جستجو برای کلمات کلیدی جستجوگرها

متأسفانه به این سادگی ها هم نیست. هنگام تعیین کلمات کلیدی که می خواهید در سایت خود هدف قرار دهید، چند عامل کلیدی باید در نظر گرفته شود:

حجم جستجو – اولین عاملی که باید در نظر بگیرید این است که چه تعداد از افراد (در صورت وجود) در حال جستجو برای یک کلمه کلیدی هستند. هرچه تعداد افراد بیشتری در جستجوی یک کلمه کلیدی باشند، مخاطب بیشتری برای رسیدن به آن وجود دارد. برعکس، اگر هیچکس کلمه کلیدی را جستجو نمی کند، هیچ مخاطبی برای یافتن محتوای شما از طریق جستجو در دسترس نیست.

ارتباط – اگر اصطلاحی به طور مکرر برای عبارت فوق العاده جستجو می شود، اما اگر به طور کامل با مشتریان احتمالی شما مرتبط نباشد، چه می شود؟ در ابتدا ارتباط مستقیم به نظر می رسد: اگر شما نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ایمیل سازمانی را می فروشید، نمی خواهید در جستجوهای که هیچ ارتباطی با تجارت شما ندارند، مانند “لوازم حیوان خانگی”، ظاهر شوید. اما اصطلاحاتی مانند “نرم افزار بازاریابی ایمیلی” چطور؟ این به طور شهودی ممکن است توصیف بزرگی از آنچه انجام می دهید به نظر برسد، اما اگر به شرکت های 100 فورچون می فروشید، بیشتر بازدیدکنندگان برای این اصطلاح بسیار رقابتی جستجوگرانی خواهند بود که علاقه ای به خرید نرم افزار شما ندارند (و افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ممکن است هرگز راه حل پیچیده و گران قیمت خود را بر اساس یک جستجوی ساده در Google خریداری نکنند). برعکس، شما ممکن است فکر کنید که یک کلمه کلیدی مماس مانند “بهترین راه حل های بازاریابی PPC سازمانی” برای تجارت شما بی ربط است زیرا شما نرم افزار بازاریابی PPC را نمی فروشید.اما اگر مشتری احتمالی شما مدیر CMO یا مدیر بازاریابی است، دریافت منبع مفید برای ارزیابی ابزارهای پرداخت به ازای کلیک می تواند “اولین تماس” عالی و راهی عالی برای شروع رابطه با خریدار آینده باشد.

رقابت – مانند هر فرصت تجاری، در SEO نیز می خواهید هزینه های احتمالی و احتمال موفقیت را در نظر بگیرید. برای SEO، این به معنی درک رقابت نسبی (و احتمال رتبه بندی) برای شرایط خاص است.

ابتدا باید درک کنید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند و احتمالاً آنها به دنبال چه چیزی هستند. اگر هنوز نمی دانید چشم انداز شما چه کسانی هستند، فکر کردن در مورد آن مکان خوبی برای شروع است، به طور کلی برای کسب و کار شما بلکه برای SEO.

از آنجا می خواهید بفهمید:

آنها به چه چیزهایی علاقه دارند؟

آنها چه مشکلاتی دارند؟

از چه نوع زبانی برای توصیف کارهایی که انجام می دهند، ابزارهایی که استفاده می کنند و غیره استفاده می کنند؟

آنها از چه چیز دیگری خرید می کنند (این بدان معناست که رقبای شما، اما می توانند به معنی ابزارهای مماس و مرتبط نیز باشند – برای شرکت بازاریابی ایمیلی، سایر ابزارهای بازاریابی سازمانی را در نظر بگیرید)؟

هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، یک “فهرست منبع” از کلمات کلیدی و دامنه های احتمالی برای کمک به ایده های اضافی کلمات کلیدی و قرار دادن معیارهای حجم جستجو و معیارهای رقابت در اختیار خواهید داشت.

لیست روشهای اصلی که مشتریان و مشتریان شما در مورد آنچه انجام می دهید را توصیف کنید، و شروع به وارد کردن آنها به ابزارهای کلیدی مانند ابزار کلمات کلیدی خود Google یا ابزارهایی مانند Uber Suggest یا ابزار کلمات کلیدی WordStream کنید :

ابزار کلمه کلیدی SEO wordstream

شما می توانید لیست جامع تری از ابزارهای کلمات کلیدی را برای روند سئو پیدا کنید، اما ایده اصلی این است که در این مرحله اولیه، شما می خواهید تعدادی جستجو با انواع ابزارهای مختلف کلمات کلیدی انجام دهید. همچنین می توانید از ابزارهای کلیدی کلیدی رقابتی مانند SEM Rush استفاده کنید تا ببینید رقبای شما برای چه شرایطی رتبه بندی می شوند. این ابزارها هزاران نتیجه جستجوی مختلف را بررسی می کنند و هر عبارت جستجویی را که اخیرن رتبه رقیب شما را در Google مشاهده کرده اند به شما نشان می دهد. در اینجا آنچه SEM Rush برای ارائه دهنده اتوماسیون بازاریابی Marketo نشان می دهد:

داده های کلمه کلیدی SEMRush

باز هم می گویم: این فقط نباید چیزی باشد که شما برای رقبا به آن توجه می کنید. شما می توانید به ابزارهای مرتبطی که برای ایده های محتوا به یک بازار می فروشند نگاه کنید و حتی به ناشران اصلی که در مورد موضوع شما صحبت می کنند (و چشم انداز شما آنها را می خوانند) نگاه کنید و ببینید چه نوع کلمات کلیدی این سایت ها باعث ایجاد ترافیک می شود. به

علاوه بر این، اگر سایت فعلی دارید، احتمالاً قبلاً از موتورهای جستجو ترافیک دریافت کرده اید. در این صورت، می توانید از برخی از داده های کلمه کلیدی خود استفاده کنید تا به شما کمک کند بفهمید کدام اصطلاحات باعث ایجاد ترافیک می شوند (و ممکن است بتوانید برای آنها کمی بهتر رتبه بندی کنید).

متأسفانه، گوگل ارائه بسیاری از اطلاعات در مورد آنچه مردم به دنبال ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل هستند را متوقف کرده است، اما می توانید از SEM Rush (یا ابزارهای مشابه، مانند SpyFu ) در سایت خود استفاده کنید تا از شرایطی که دارید مطلع شوید. رتبه بندی و حجم جستجوی تخمینی آنها گوگل همچنین کمی بیشتر از این داده ها را در رابط کاربری Webmaster Tools خود در دسترس قرار می دهد (اگر حساب کاربری خود را راه اندازی نکرده اید، این ابزار SEO بسیار ارزشمندی است هم برای کشف داده های جستجوی جستجو و هم برای تشخیص مسائل مختلف فنی SEO – بیشتر در مورد Webmaster Tools در اینجا تنظیم شده است ).

هنگامی که وبمستر تولز راه اندازی شد، می توانید هنگام ورود به این پیوند بروید و عبارتهای جستجو را که باعث ایجاد ترافیک در سایت شما می شوند، مشاهده کنید:

ابزارهای وب مستر داده های جستجوگرها

ابزارها می توانند کمک خوبی برای تمرکز بر تبلیغات محتوای اضافی و پیوندهای داخلی (بیشتر در مورد هر یک از این موضوعات بعدا) باشند و همچنین می توانند “کلیدواژه های کلیدی” باشند که به شما کمک می کند ایده های بسیار خوبی در مورد اهداف مورد نظر خود بدست آورید.

هنگامی که وقت گذاشتید و فهمید که مشتریان احتمالی شما چگونه صحبت می کنند و در جستجوی چه چیزی هستند، کلمات کلیدی را که باعث ایجاد ترافیک در رقبا و سایت های مرتبط می شود، بررسی کرده و اصطلاحات ایجاد کننده ترافیک در سایت خود را بررسی کرده اید، باید کار کنید. برای درک اینکه برای چه اصطلاحاتی می توانید رتبه بندی کنید و بهترین فرصتها در واقع کجا هستند.

تعیین رقابت نسبی یک کلمه کلیدی می تواند یک کار نسبتاً پیچیده باشد. در سطح بسیار بالا، باید درک کنید:

 کل سایت چند پیوند دریافت می کند و سایتهای پیوند دهنده چقدر با کیفیت، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟

چقدر با کلمه کلیدی همخوانی دارند؟

چقدر محبوب و معتبر است هر صفحه در آن نتیجه جستجو (به عبارت دیگر: خود پیوند چند پیوند دارد و این سایت های پیوند دهنده چقدر با کیفیت، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟)

  1. بهینه سازی روی صفحه

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را تهیه کردید، گام بعدی در واقع پیاده سازی کلمات کلیدی مورد نظر شما در محتوای سایت شما است. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی و “سبدی” از اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد. رند فیشکین در نمای کلی صفحه بهینه سازی شده، تصویری زیبا از ظاهر یک صفحه بهینه (یا کاملاً) به نمایش گذاشته شده ارائه می دهد:

صفحه ای که به طور کامل بهینه سازی شده است

بیایید به چند عنصر اساسی و اساسی روی صفحه نگاه کنیم که می خواهید در مورد نحوه هدایت ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت خود بدانید:

عنوان برچسب ها

در حالی که گوگل در تلاش است تا معنای واقعی یک صفحه را بهتر درک کند و استفاده از کلمات کلیدی، از جمله عبارت (و اصطلاحات مرتبط) را که می خواهید در صفحات خود رتبه بندی کنید، تأکید (و حتی مجازات) کلمات کلیدی را کاهش می دهد (و حتی مجازات می کند). و تنها مکانی که می توانید کلمه کلیدی خود را در آن قرار دهید برچسب عنوان صفحه شما است.

تگ عنوان عنوان اصلی صفحه شما نیست . تیتری که در صفحه می بینید معمولاً یک عنصر HTML H1 (یا احتمالاً H2) است. تگ عنوان چیزی است که می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید و توسط منبع کد صفحه شما در یک متا تگ پر شده است :

برچسب های عنوان برای سئو

طول یک برچسب عنوان که Google نشان می دهد متفاوت خواهد بود (بر اساس پیکسل است، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 نویسه در اینجا یک قاعده خوب است . در صورت امکان می خواهید در کلمه کلیدی اصلی خود کار کنید، و اگر می توانید آن را به روشی طبیعی و قانع کننده انجام دهید، تعدادی اصلاح کننده مرتبط نیز در اطراف آن اصطلاح اضافه کنید. اما به خاطر داشته باشید: تگ عنوان اغلب همان چیزی است که یک جستجوگر در نتایج جستجو برای صفحه شما می بیند. این “عنوان” در نتایج جستجوی ارگانیک است، بنابراین شما همچنین می خواهید میزان کلیک برچسب عنوان خود را در نظر بگیرید.

توضیحات متا

در حالی که برچسب عنوان به طور م’sثر سرفصل لیست جستجوی شما است، توضیحات متا (یکی دیگر از عناصر متا HTML که می تواند در کد سایت شما به روز شود، اما در صفحه واقعی شما دیده نمی شود) به طور م copyثر کپی آگهی اضافی سایت شما است. گوگل در مورد آنچه در نتایج جستجو نمایش می دهد از برخی آزادی ها برخوردار است، بنابراین توضیحات متای شما ممکن است همیشه نشان داده نشود، اما اگر توضیحات قانع کننده ای از صفحه خود داشته باشید که باعث می شود افراد جستجوگر کلیک کنند، می توانید ترافیک را تا حد زیادی افزایش دهید. (به یاد داشته باشید: ظاهر شدن در نتایج جستجو تنها اولین قدم است! شما هنوز باید جستجوگران را وادار کنید تا به سایت شما بیایند و سپس در واقع اقدامی را که می خواهید انجام دهند.)

در اینجا نمونه ای از توضیحات متای دنیای واقعی در نتایج جستجو نشان داده شده است:

اصول اولیه SEO توضیحات متا

محتوای بدنه

البته محتوای صفحه اصلی شما بسیار مهم است. انواع مختلف صفحات دارای “نقش” متفاوتی خواهند بود – محتویات اصلی شما که می خواهید بسیاری از افراد به آن پیوند دهند بسیار متفاوت از محتوای پشتیبانی شما است که می خواهید مطمئن شوید کاربران شما به سرعت آنها را پیدا کرده و از آنها پاسخ دریافت می کنند. با این وجود، گوگل به طور فزاینده ای از انواع خاصی از محتوا حمایت می کند، و با ایجاد هر یک از صفحات سایت خود، چند نکته را باید در نظر داشته باشید:

محتوای ضخیم و منحصر به فرد – از نظر تعداد کلمات هیچ عدد جادویی وجود ندارد و اگر چند صفحه محتوا در سایت خود داشته باشید که شامل چند مشت تا چند صد کلمه باشد، از فضل خوب Google خارج نخواهید شد، اما در به طور کلی به روز رسانی های اخیر پاندا به ویژه از محتوای طولانی تر و منحصر به فرد حمایت می کند. اگر تعداد زیادی (فکر کنید هزاران) صفحه بسیار کوتاه (50-200 کلمه محتوا) یا تعداد زیادی محتوای تکراری که هیچ چیز تغییر نمی کند، اما تگ عنوان صفحه و بیان یک خط متن تغییر نمی کند، ممکن است شما را دچار مشکل کند. به کل سایت خود نگاه کنید: آیا درصد زیادی از صفحات شما نازک، تکراری و کم ارزش هستند؟ در این صورت، سعی کنید راهی برای “ضخیم شدن” آن صفحات پیدا کنید، یا تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید که میزان ترافیک آنها چقدر است، و آنها را به سادگی حذف کنید (با استفاده از یک متا تگ noindex ) از نتایج جستجو جلوگیری می کند تا ظاهر نشود به گوگل که سعی می کنید فهرست آنها را با تعداد زیادی صفحه کم ارزش در تلاش برای رتبه بندی آنها پر کنید.

مشارکت – گوگل به طور فزاینده ای معیارهای مشارکت و تجربه کاربر را بیشتر ارزیابی می کند. با اطمینان از اینکه محتوای شما به سوالاتی که جستجوگران می پرسند پاسخ می دهد، می توانید بر این امر تأثیر بگذارید تا احتمالاً در صفحه شما بمانند و با محتوای شما درگیر شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و عناصر طراحی (مانند تبلیغات بیش از حد تهاجمی در بالای محتوا) وجود ندارد که احتمالاً جستجوگران را خاموش کرده و آنها را ارسال می کند.

“قابلیت اطمینان” – هر قطعه ای از محتوا در سایت شما صدها بار پیوند داده و به اشتراک گذاشته نمی شود. اما به همان روشی که می خواهید از انتشار تعداد زیادی صفحات با محتوای نازک مراقبت کنید، می خواهید در نظر بگیرید که چه کسانی احتمالاً قبل از انتشار صفحات جدیدی که در سایت ایجاد می کنید به اشتراک می گذارند و به آنها پیوند می دهند به داشتن تعداد زیادی صفحات که احتمالاً به اشتراک گذاشته نمی شوند یا به آنها پیوند داده نمی شود، آن صفحات را در رتبه خوبی در نتایج جستجو قرار نمی دهد و همچنین به ایجاد یک تصویر خوب از کل سایت شما برای موتورهای جستجو کمک نمی کند. به

ویژگی های Alt

نحوه علامت گذاری تصاویر خود می تواند نه تنها بر نحوه درک موتورهای جستجو از صفحه شما تأثیر بگذارد، بلکه بر میزان ترافیک جستجوی جستجوی تصویری سایت شما نیز تأثیر می گذارد. یک ویژگی alt یک عنصر HTML است که به شما اجازه می دهد در صورت عدم مشاهده یک تصویر، اطلاعات جایگزین آن را ارائه دهید. ممکن است تصاویر شما در طول زمان شکسته شوند (فایل ها حذف می شوند، کاربران در اتصال به سایت شما دچار مشکل می شوند و غیره) بنابراین داشتن توصیف مفید از تصویر می تواند از دیدگاه قابلیت استفاده کلی مفید باشد. این همچنین فرصتی دیگر به شما می دهد – خارج از محتوای شما – به موتورهای جستجو کمک کنید تا بفهمند صفحه شما درباره چیست.

شما نمی خواهید ” کلمات کلیدی ” و کلمه کلیدی اصلی خود و هر گونه تغییر احتمالی آن را در ویژگی alt خود قرار دهید. در واقع، اگر به طور طبیعی در توضیحات قرار نمی گیرد، کلمه کلیدی مورد نظر خود را در اینجا به هیچ وجه قرار ندهید. فقط مطمئن شوید که ویژگی alt را از دست ندهید و سعی کنید توضیحات دقیق و کاملی از تصویر ارائه دهید (تصور کنید که آن را برای کسی توصیف می کنید که نمی تواند آن را ببیند – این همان چیزی است که برای آن وجود دارد!).

با نوشتن  در مورد موضوع خود، از فیلترهای “بیش از حد بهینه سازی” اجتناب می کنید (به عبارت دیگر: به نظر نمی رسد که سعی کنید گوگل را فریب دهید تا صفحه شما را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کند) و به خود می دهید فرصتی بهتر برای رتبه بندی برای تغییرات ارزشمند “دم بلند” در موضوع اصلی شما.

ساختار URL

ساختار URL سایت شما می تواند هم از منظر ردیابی (به راحتی می توانید داده ها را در گزارش ها با استفاده از ساختار URL منطبق و منطقی تقسیم بندی کنید) و هم از نظر اشتراک گذاری مهم باشد (کپی و چسباندن URL های کوتاه تر و توصیفی آسان تر است و به اشتباه اشتباه می گیرند) به ندرت قطع می شود) باز هم می گویم: تا جایی که ممکن است کلمات کلیدی را جمع نکنید. ایجاد یک آدرس اینترنتی کوتاه و توصیفی

علاوه بر این: اگر مجبور نیستید، آدرس های اینترنتی خود را تغییر ندهید. حتی اگر آدرس های اینترنتی شما “زیبا” نیستند، اگر فکر نمی کنید که بر کاربران و به طور کلی مشاغل شما تأثیر منفی می گذارد، آنها را به کلمات کلیدی بیشتر برای “SEO بهتر” تغییر ندهید. اگر مجبور هستید ساختار URL خود را تغییر دهید، مطمئن شوید که از نوع تغییر مسیر مناسب (301 دائمی) استفاده می کنید. این یک اشتباه رایج است که مشاغل هنگام طراحی مجدد وب سایت خود مرتکب می شوند .

طرح و نشانه گذاری

سرانجام، هنگامی که تمام عناصر استاندارد روی صفحه را مورد توجه قرار دادید، می توانید یک قدم فراتر برای فرایند سئو  بگذارید و به گوگل(و دیگر موتورهای جستجو که طرح را نیز تشخیص می دهند) کمک بیشتری کنید تا صفحه شما را درک کنند.

نشانه گذاری طرح باعث نمی شود صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر نمایش داده شود (در حال حاضر این عامل رتبه بندی نیست). این به لیست شما برخی از “املاک و مستغلات” اضافی در نتایج جستجو می دهد، همانطور که افزونه های تبلیغاتی برای تبلیغات Google Ads شما (که قبلاً AdWords شناخته می شد) انجام می دهد .

در برخی از نتایج جستجو، اگر شخص دیگری از طرحواره استفاده نمی کند، می توانید به دلیل این واقعیت که سایت شما مواردی مانند رتبه بندی را نشان می دهد، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند، از نظر نرخ کلیک از مزایای خوبی برخوردار شوید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.