آشنایی با مبانی گزارش سئو

آشنایی با مبانی گزارش سئو

یکی از جنبه‌های مهم بهبود عملکرد سئو، گزارش‌دهی است. با گزارش کاری که انجام داده اید، می توانید داده هایی را که جمع آوری نموده اید تجزیه و تحلیل کنید و از آنها یاری بگیرید.

گزارش سئو

گزارش سئو

در این مقاله آرسام طرح ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گزارش‌های واضحی ایجاد کنید که به راحتی می‌توانید با عوامل مرتبط یا مشتریان در میان بگذارید. این گزارش ها همه عناصر کلیدی سئو را پوشش می دهند و می توانند مطابق با نیازهای شما سفارشی شوند.

چگونه یک گزارش سفارشی تنظیم کنید؟

گزارش‌های سفارشی به شما این امکان را می‌دهند که بطور موثر کارهای سئو را که انجام داده‌اید به مشتریان، همکاران یا سایر ذینفعان بر اساس یک مبنای ثابت ارتباط برقرار کنید.

گزارش رتبه بندی ماهانه تغییر می کند

بررسی ماهیانه نحوه تغییر رتبه بندی سایت شما، بینش بهتری نسبت به عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت سئو می دهد. اگر عملکرد شما در حال تغییر است، این نوع گزارش می‌تواند به شما بینشی در مورد علت آن بدهد.

نام تجاری برای گزارش خود درج کنید

نام تجاری یک گزارش کمک می کند تا ظاهری حرفه ای به آن ببخشد که مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد. به شما این امکان را می دهد که به راحتی لوگوی خود را در گزارش سفارشی خود قرار دهید.

اشتراک گذاری دسترسی به گزارش ها

هنگام کار بر روی سئو به عنوان بخشی از یک تیم، اشتراک گذاری دسترسی به گزارش ها با همکاران خود می تواند مفید باشد. با افزودن آنها به عنوان یک کاربر اضافی در حساب خود، می توانید مدیریت کنید که چه کسی به گزارش های سفارشی شما دسترسی دارد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.