رستوران های زنجیره ای «کا اف سی» در سالهای اخیر با مرغ سوخاری مخصوص خود به یکی از برندهای محبوب کل دنیا تبدیل شده اند. حالا این شرکت برای تبلیغ محصولاتش تصمیم گرفته است که با لیونل مسی ستاره آرژانتینی شوخی کند.
ماجرا از جایی شروع شد که شباهت یکی از کارمندان «کا اف سی» در کشور برزیل به لیونل مسی در تابستان گذشته به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد. در تابستان گذشته صفحه توییتر «کا اف سی» تصویری از این کارمند برزیلی منتشر کرد و با شوخی نوشت:” به تیم ما خوش آمدی، مسی!”
به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ، پس از استقبال خوب از این توییت، رستوران زنجیره ای سرشناس تصمیم گرفت که برای کلیپ تبلیغاتی جدیدشان برای تبلیغ جدیدترین محصولشان به نام “چینگونا” از “مسی قلابی” استفاده کنند. در حقیقت این فرد که الکساندرو نام دارد، در میان میلیون ها نامزد توانسته به عنوان شخصیت اصلی برای کمپین تبلیغاتی جدید «کا اف سی» انتخاب شود. شرکت KFC در مورد انتخاب مسی قلابی نوشته است:”گاهی اوقات کمی شباهت هم کافی است!”
اخبار مرتبط:
یک شرکت تبلیغاتی کپی چهره افراد را میخرد!
تبلیغات جدید امباپه با ادامه راه زیدان و بکام
حضور تبلیغاتی رونالدو در یک اپلیکیشن خرید
شرکت KFC در پایان این کلیپ تبلیغاتی می نویسد « به تیم خوش آمدی مسـ… » که کمی بعد دو حرف آخر پاک می شود و نوشته می شود:” به تیم خوش آمدی، الکساندرو.”
کلیپ تبلیغاتی جدید این رستوران زنجیره ای با بازخورد خوبی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است و بسیاری آن را هوشمندانه دانسته اند. الکساندرو در این کلیپ حتی صحنه خوشحالی معروف مسی در برنابئو که پیراهنش را به هواداران نشان داد را هم تکرار می کند!