ساعت کاری 9 - 18
تبلیغات سه بعدی به اینستاگرام و فیسبوک راه می یابد
متا (شرکت مادر فیسبوک) است، قراردادی را برای اجرای پروژه های تبلیغات سه بعدی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام و غیره منعقد کرده است.
این قرارداد که با شرکت VNTANA منعقد شده است، به برندهای مختلف اجازه میدهد مدلهای سه بعدی محصولات خود را در فیسبوک و اینستاگرام آپلود کنند و ادامه این مدل های سه بعدی به تبلیغات تبدیل می شوند.
به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ، طبق گفته اشلی کرودر – مدیر اجرایی VNTANA- این خبر زمانی منتشر شده است که این غول فناوری در حال فعالیت و کار روی فناوری متاورس است. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که این سبک از تبلیغات سه بعدی قرار است جزئی اصلی از متاورس باشد.
شرکت متا در حال کار بر روی تبلیغات سه بعدی
لازم به ذکر است، متاورس به عنوان مجموعه ای از جهان های مجازی تصور می شود که می توان به سادگی از طریق یک دستگاه و یک هدست به آنها دسترسی داشت. در حال حاضر، شرکت متا تمرکز خود را بر روی ساخت متاورس متمرکز کرده است، که احتمالاً حداقل یک دهه طول می کشد تا تحقق یابد.
این شرکت قبلا با شرکتهای مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) مانند Modiface و PerfectCorp همکاری کرده بود تا به برندهای زیبایی و آرایشی کمک کند تا تبلیغات سه بعدی و AR خود را اجرا کنند.
اخبار مرتبط:
متاورس فقط یک حرکت تبلیغاتی است!!
امکانات و ابزارهای اینستاگرام برای تبلیغات کدامند؟
انواع تبلیغات در اینستاگرام و روش انجام آنها را بیاموزید
کرودر در ادامه افزود که «متاورس اساسا یک اینترنت فضایی است. این یک دنیای کامل از امکان است که با داشتن مدل های سه بعدی مناسب از محصولات شما شروع می شود. بنابراین اکنون، کاربران فیسبوک و اینستاگرام می توانند به زودی شاهد تبلیغات سه بعدی را در رایانه شخصی یا تلفن هوشمند خود باشند. به نظر می رسد که در این فضا کاربر می تواند با تصاویر تعامل داشته باشد و آن را از زوایای مختلف مشاهده کند.