تبلیغات ویدیویی دیجیتال با سرعتی بیسابقه در حال رشد است و ۳۵ درصد از کل هزینههای تبلیغات دیجیتال در این حوزه صورت میگیرد. دلایل خوبی برای توجه به این روش تبلیغاتی وجود دارد: انواع مختلفِ تبلیغات ویدیویی بینندهها را به هواداران و هواداران را به مشتریان جدید تبدیل میکنند. اما متخصصان بازاریابی تازه شروع به کشف قدرت تبلیغات ویدئویی (ویدیو مارکتینگ) کردهاند. به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ، صدا و تصویر امکان درگیر کردن حواس و عواطف مخاطب را به طرز چشمگیری افزایش میدهد و این شانس مورد توجه قرار گرفتن (Attention) و نرخ تعامل (Engagement) تبلیغات را بیشتر میکند.
سلام لطفا درباره تبلیغات cpi مطالب بیشتری بزارین, ممنون از دست اندرکاران آرسام طرح