ترفندهای طراحی سایت بصورت تجربی

ترفندهای طراحی سایت بصورت تجربی

رشد هر گونه کسب و کار خوبی، دشوار است. شما در حالی که بطور همزمان مشغول امورات زندگی هستید در همان حین نیز نگران استراتژی های بازاریابی ، ایجاد محصول و برنامه های رشد حرفه خود می باشید.

با بسیاری از وظایف در حال انجام، می توان به راحتی اجازه داد تا چیز کوچکی مثل حضور دیجیتال در کنار هم قرار بگیرد.

طراحی سایت و بازاریابی

در بازاریابی کسب و کارها به تازگی یک مطالعه را در مورد آنچه که دقیقا باعث می شود مردم بخواهند یک خرید را از یک وبسایت خاص تکمیل کنند ارایه داده است و نتایج آن “اعتماد به نفس” زیاد بود با ایجاد احساس راحتی در مصرف کنندگان وقتی که از مقصد آنلاین خود بازدید می کنند، شانس بسیار بالایی دارند و نه فقط تشویق آنها برای تکمیل خرید، بلکه متقاعد ساختن آنها برای تبدیل شدن به کاربران وفادار.

ایجاد اعتبار با طراحی وب سایت

طراحی وب سایت قوی در ایجاد این اعتبار مهم است. با ارائه یک تارنمای آنلاین که ساده و کاربری آن آسان است برای حرکت، کاربران تجربه حضور بیشتری در سراسر وب سایت خود داشته باشند، و آنها به احتمال زیاد بیشتر برای تکمیل خرید ترغیب گردند.

بنابراین، در حالی که مواردی مانند شفافیت شرکت، توصیفات عالی محصول، روشهای واضح برای آشنایی با مشتریان بالقوه است، طراحی سایت به وضوح در تعیین اینکه آیا یک نام تجاری به نظر قابل اعتماد است یا خیر، بطور خاص بالاترین رتبه را دارد.

به منظور پیشی از رقبا، چند عنصر طراحی سایت محرمانه وجود دارد که بازدید کنندگان وب سایت شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. نگران نباشید، من نمی خواهم چیزی واضح و شبیه “طرح های پاسخگو” بگویم – عناصری مانند آن یک داده است.

در اینجا پنج  نکته طراحی سایت بالا و روند UX است که باغث رشد سریع کسب و کار شما می گردد را ذکر می کنیم:.

  1. صفحه فرود ویدیو

78 درصد کاربران اینترنت هر هفته فیلم ها را تماشا می کنند.

اما، فقط ویدیو یوتیوب قدیمی را جاسازی نکنید. در عوض، با ایجاد یک صفحه فرود ویدیو، طراحی وب سایت خود را به سطح بعدی برسانید.

شما می توانید این ویدیو را به یک تماس مستقیم به عمل بر روی یک صفحه وب خاص، a Salesforce هدف قرار دهید . یا شما می توانید یک صفحه را از کتاب Baesman را بیرون بکشید و یک ویدیو غوطه وری ایجاد کنید که به طور خودکار روی صفحه اصلی شما پخش می شود. هر یک از این روشها می توانند اطلاعات را ارائه دهند یا هویت نام تجاری را به خانه بسپارند، اما هر دو UX و دیدگاه کاربران نسبت به شرکت شما را به طور کلی بهبود خواهد بخشید.

فروخته نمی شود؟ اثبات در پودینگ است. طبق گفته Vidyard و Demand Metric در سال 2017، بررسی وضعیت بازاریابی ویدئویی – که 159 نفر از متخصصان و کارآفرینان B2B و B2C را مورد بررسی قرار داد، پیش بینی می شود که 69 درصد از ترافیک وب سایت، ویدیو باشند، در حالی که 70 درصد از شرکت کنندگان حرفه ای گزارش دادند که ویدئو بهتر از انواع دیگر اطلاعات و محتوا.

  1. پیمایش اختلاف منظر

در حالی که تجربه های دیجیتال بدون شک بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ما را بهبود می بخشد، این تاثیر منفی داشته است: افراد تنبل هستند. به همین دلیل تنبل، در واقع، کلیک کردن بر روی دکمه اغلب خیلی دور از قلمرو احتمال است.

“پیمایش اختلاف منظر را وارد کنید”

این اثر پیمایش ناهموار مانند مبارزه با انعطاف پذیری عمومی مصرف کنندگان است و در عین حال جذاب و بصری جذاب است. با کش رفتن ساده (a la Tinder)، کاربران به آسانی اطلاعات شما را از بین می برد زیرا راه خود را به پایین صفحه می برند.

محبوبیت پیمایش اختلاف منظر نیز در طراحی وب سایت عمیق پیمایش و صفحه ای یک صفحه را ارائه می دهد و اطلاعاتی را که “بیش از اندازه” است کمی ضروری می سازد، زیرا ساده تر است که آنچه را که در زیر نیز مشاهده می کنید، آسان تر باشد. در نهایت، این امر اولویت بندی محتوا را برای شما راحت تر می کند و احتمال دسترسی شما به همه موارد را افزایش می دهد.

ماده پول شما باعث می شود پیمایش پاراگراف خود را به سطح بعدی برساند، با اثراتی که دارای یک جدول زمانی نشان داده شده است که هر دو به صورت افقی و عمودی به کار می روند و اطمینان حاصل می شود که کاربران را جذب می کند.

  1. تماس های متحرک به عمل

دعوت به عمل در طراحی وب سایت ضروری است. واقعیت این است که مصرف کنندگان شما نمی دانند چه باید بکنند، مگر اینکه به صراحت به آنها بگوئید.

با این حال، به سادگی به مشتریان خود بگویید که چه کاری انجام دهند، دیگر کافی نیست. آنها محرک ها و دستورالعمل ها را از تمام گوشه های وب می بینند، بنابراین شما نیاز به کمی برای کمک به هدف خود دارید.

افزودن یک انیمیشن کوچک به اقلام مهم ممکن است. این که آیا این تعامل میکرو مینی (مانند دوست داشتن یک پست فیسبوک و دیدن بسیاری از واکنش های متحرک) یا یک اثر ساده برای گرفتن چشم کاربران، مصرف کنندگان احتمال بیشتری را اجرا می کنند که شما در حال فشار دادن در هنگام تماس به عمل توجه آنها را جلب می کند و تأیید تکمیل را فراهم می کند.

نیاز به الهام گرفتن دارید؟ Airbnb از برنامه انیمیشن آن، Lottie استفاده می کند تا انیمیشن های گرافیکی ظریف را بر روی تماس های خود در سراسر وب سایت و برنامه های خود قرار دهد.

  1. تایپوگرافی سفارشی

هر وبسایت به متن نیاز دارد، اما روزهای خسته کننده Times New Roman، Arial یا هر فونت پایه دیگر، طولانی مدت از زمان گذر است. در عوض، پیام خود را به سطح بعدی با تایپوگرافی منحصر بفرد بفرستید که هویت نام تجاری شما را در بر می گیرد و همزمان به کاربران ارتباط برقرار می کند.

این تایپوگرافی منحصر به فرد می تواند بسیاری از اشکال (به معنای واقعی کلمه) و یا در مناطق مختلف طراحی شما یافت می شود. برخی از مارک ها ممکن است تصمیم به استفاده از این را در طراحی لوگوی خود داشته باشند، در حالی که سایر شرکت ها (مانند من) فونت های سفارشی را در کل طرح طراحی می کنند تا توجهی به محتوای مهم، مانند این خبرنامه ثبت نام برای اقدام (در زیر) داشته باشند. در نهایت، انتخاب در مورد نحوه و مکان استفاده از این روند به شما بستگی دارد.

  1. هوش مصنوعی در طراحی سایت

علیرغم فروش تجارت الکترونیک بیش از فروشگاه های سنتی، مردم همچنان به ارتباطات تمایل دارند، که احتمالا یکی از دلایلی است که هوش مصنوعی در تمام اشکال آن بسیار محبوب شده است.

هوش مصنوعی در طراحی وب سایت می تواند شکل های بسیار متنوعی داشته باشد، اما برخی از نمونه های محبوب شامل یادگیری ماشین، شخصی سازی و چت باکس است. یادگیری و شخصی سازی ماشین از همان پارچه به درجه کاهش می یابد و احساس “ویژه بودن” را با کاربران ایجاد می کند که به نوبه خود باعث وفاداری برند می شود.

“چت باکس” هر چند تاثیر مستقیمی بر تجربه کاربر دارد. در حالی که آنها یک عنصر جذاب را فراهم می کنند، بزرگترین ترس برای ترکیب چت باکس به طراحی وب سایت شما مربوط به خدمات مشتری است. کاربران می توانند سؤالاتی را مطرح کنند و پاسخ ها را در زمان واقعی دریافت نمایند – که به راحتی قابل تجسم هستند – و به سرعت به اطلاعات می رسند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.