کمپین تبلیغاتی عروسکی نیوآ برای تبلیغ کرم ضدآفتاب اجرا شد

شرکت یونیلور Unilever در برزیل برای تبلیغ کرم ضدآفتاب نیوآ (Nivea) اقدام به برگزاری کمپین با نام عروسک نیوآ کرده است.

در این کمپین کرم ضدآفتاب نیوآ از طریق سمپلینگ (Product demonstration sampling) در کنار سواحل “ریودو ژانیرو” به مخاطبین ارایه می شود؛ اما نکته جالب نوع سملینگ کالا و البته انتخاب مخاطبین آن است.

به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ، آگاهی رساندن در مورد ویژگی‌های محصول از طریق آموزش به کودکان ایده خلاقانه‌ای است که نیوآ برای کمپین خود در نطر گرفته است.

در بررسی انجام شده مشخص شد کودکان در مورد آسیب‌های ناشی از نور مستقیم آفتاب اطلاعی ندارند و به همین علت اهمیتی هم به محافظت از پوست خود نمی‌دهند، در نتیجه از زدن کرم ضدآفتاب به پوست خود توسط والدین امنتاع می‌کنند.

در این ایده با طراحی عروسک نیوآ Nivea Doll (عروسک حساس به نور خورشید)، عملکرد کرم ضدآفتاب به کودکان آموزش می‌دهد.

در این برنامه تبلیغاتی، پوست عروسک نیوآ با پوششی از مواد حساس به یو‌-ویUV هنگامی که در برابر نور خورشید قرار می‌گیرد قرمز می‌شود، این درحالی است که اگر کرم ضدآفتاب با SPF روی آن را بپوشاند دیگر پوست عروسک رنگ عوض نمی‌کند.

در کمپین Nivea Doll  علاوه بر مقوله بازاریابی در راستای توسعه فروش محصول، در حوزه برندینگ نیز نیوآ در دو بخش موفق به حرکت در جهت  ایجاد وفاداری به برند شده است:

ایجاد تصویر ذهنی مثبت در ذهن کودکان (مشتریان آینده)
اهمیت دادن به سلامت کودکان در حضور والدین (مشتریان فعلی)

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *