درآمد تبلیغاتی آمازون در نیمه دوم سال به ۱۰ میلیرد دلار رسید

کسب و کار تبلیغات آنلاین بزرگتر می شود زیرا بازار تبلیغات دیجیتال در حال رکود نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد.

این شرکت در حین گزارش آخرین نتایج مالی خود در روز پنجشنبه اعلام کرد که تجارت تبلیغاتی غول خرده‌فروشی آنلاین در سه ماهه دوم ۱۰٫۶۸ میلیارد دلار فروش داشته است که جهشی ۲۲ درصدی نسبت به سال قبل در مدت مشابه است. فروش کلی آمازون نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد کرد و به ۱۳۴٫۴ میلیارد دلار رسید
تحلیلگرانی که در نظرسنجی StreetAccount شرکت کردند، پیش بینی کردند که تجارت تبلیغاتی آمازون در سه ماهه دوم ۱۰٫۴ میلیارد دلار فروش داشته باشد.

به گفته Insider Intelligence، تبلیغات آنلاین آمازون به یک تجارت پرسود برای خرده فروشان آنلاین تبدیل شده است که حدود ۷٫۳ درصد از بازار تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان را تشکیل می دهد. الفبا و متا
این شرکت تحقیقاتی خاطرنشان کرد که هنوز هم پیشروترین شرکت های تبلیغات دیجیتال هستند و ۲۸٫۸ درصد و ۲۰٫۵ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارند.

در طول سال گذشته، تجارت تبلیغاتی آمازون در حال رشد بوده است در حالی که تجارت اصلی تبلیغات دیجیتال متا در حال کاهش است. با به‌روزرسانی حریم خصوصی iOS 2021 اپل که اثربخشی پلتفرم تبلیغات آنلاین متا را محدود می‌کند، برخی از شرکت‌ها، به‌ویژه خرده‌فروشان، بودجه‌های تبلیغاتی فیس‌بوک و اینستاگرام خود را با این باور که می‌توانند فروش بیشتری داشته باشند، به پلتفرم آمازون تغییر دادند.

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *