راهنمای ایجاد تبلیغات آنلاین برای مشاغل کوچک

از این راهنمای مبتدی برای ایجاد تبلیغات آنلاین استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه تجارت کوچک خود را از طریق تبلیغات رشد دهید. خیلی راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ادامه مطلب را در آرسام طرح بخوانید.

ایجاد تبلیغات آنلاین

هر صاحب کسب‌وکار کوچک رویایی دارد و وقتی این رویا به واقعیت تبدیل می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که برنامه‌ریزی و کار زیادی برای فروش این ایده انجام شده است. و در بالای چک لیست برنامه ریزی تبلیغات قرار دارد. اگر مردم در مورد آن محصول فوق العاده یا خدمات ستاره ای ندانند، کسب و کار با شکست مواجه خواهد شد. و تبلیغات وسیله ای است که رویا را می فروشد.

امروزه با توجه به استفاده فراگیر از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو و خرید همه چیز، از کتاب گرفته تا سفر، تبلیغات آنلاین بخش مهمی از پازل بازاریابی کسب و کارهای کوچک است. 69% از زمان رسانه های دیجیتال صرف گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر ابزارهای موبایل می شود و این خریداران صرفاً در حال تحقیق نیستند. آنها نیز در حال خرید هستند. بنابراین، چگونه کارآفرینان از این همه زمان دیجیتال استفاده می کنند؟

برخی پلتفرم‌های آنلاین؛ صدها قالب رایگان برای گرافیک، قالب‌های ویدیویی و چاپ ارائه می‌کنند تا کسب‌وکارها بتوانند به سرعت تبلیغات آنلاین ایجاد کنند و در زمان و هزینه صاحب یک کسب‌وکار کوچک صرفه‌جویی می‌کنند. بنابراین، چه چیزی را باید در توسعه تبلیغات آنلاین در نظر بگیرید، تبلیغاتی که به تحقق رویای شما کمک می کنند؟

موارد ضروری بازاریابی کسب و کار کوچک

شما یک محصول یا خدمات عالی دارید، اما اینکه چگونه آن را از بقیه متمایز کنید یک سوال اساسی است. در اینجا چند تکنیک وجود دارد که باید هنگام فکر کردن در مورد برنامه بازاریابی کسب و کار کوچک خود در نظر بگیرید.

محصول، مخاطب و هدف خود را بشناسید

شما بهتر از هر کس دیگری محصول خود را می شناسید. اکنون زمان آن است که رویای خود را با عقب نشینی و تمرکز لیزری بر محصول، مخاطبان هدف و اهداف خود با استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به دیگران بیان کنید.

محصول خود را بشناسید چرا هر مصرف کننده ای باید از شما خرید کند، در حالی که محصولات یا خدمات مشابه دیگری در بازار وجود دارد؟ شما باید بتوانید این را به سرعت از طریق تبلیغات آنلاین خود بیان کنید وگرنه خواننده ادامه خواهد داد.

تعدادی از تکنیک‌های طوفان فکری وجود دارد که با ایجاد تبلیغات آنلاین، خلاقیت‌های شما را به جریان می‌اندازد. یکی از این تکنیک ها، تحلیل SWOT است. مخفف عبارت Strengths، Weaknesses، Opportunities و Threats به معنای نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها است و راه خوبی برای شناسایی جنبه های محصول شما برای برجسته کردن در تبلیغات است. از این بحث ها، شما و کارکنانتان یاد خواهید گرفت که چگونه مخاطبان هدف خود را بهتر متقاعد کنید که محصول شما را بخرند.

مخاطب خود را بشناسید.

در دنیای دیجیتال، پلتفرم‌های مختلف بین مخاطبان مختلف محبوب هستند، بنابراین قبل از طراحی تبلیغات دیجیتالی خود، باید مخاطبان هدف خود و مکان آن را در اینترنت شناسایی کنید. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک مهدکودک هستید، مخاطبان شما خانواده‌های جوان خواهند بود، نه سالمندان و این دو گروه به بخش‌های مختلف دنیای دیجیتال جذب می‌شوند. تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی در وب سایت شما می تواند به شما کمک کند مشخص کنید چه کسی جذب چیزی است که می فروشید و شاید مهمتر از آن چه کسی نیست.

هدف خود را بشناسید.

آیا می خواهید لایک، فالوور، سرنخ، خرید، رتبه شماره یک در گوگل یا چیز دیگری را داشته باشید؟ شما باید هدف خود را با هر کمپین تبلیغاتی دیجیتال به وضوح شناسایی کنید. این امر متن و تصویری را که می خواهید برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید تعیین می کند و در نهایت بینندگان را به خرید سوق می دهد. یک کمپین موفق، مشتریان بالقوه شما را در هر مرحله هدایت می کند تا به سمت رقیب منحرف نشوند یا علاقه خود را از دست ندهند.

بنابراین، هنگامی که تمام این کارهای آماده سازی را انجام دادید، موارد ذیل در ایجاد تبلیغات آنلاین شما مهم خواهد بود:

استراتژی بازاریابی دیجیتال

طراحی تبلیغات آنلاین شما بسیار مهم است؛

وسوسه انگیز است که یک آگهی را به سرعت و بدون فکر کردن به رنگ ها، سرفصل ها، متن یا سایر جزئیات اختصاص دهید. اما بدون توجه به جزئیات یا برخی تحقیقات، رویای شما برای تبدیل شدن به واقعیت تلاش خواهد کرد.

چشم نواز بودن هدف است. هدف شما واضح است: هر چیزی که خلق می کنید باید چشم نواز باشد تا بیننده را در حالی که در همه چیز درهم و برهم می چرخد ​​متوقف کنید.. شما به سادگی می توانید یک طراح  را استخدام کنید، تا او با دانش خود با تغییر متن، رنگ، فونت و تصاویر، مطابق با نیازهای برند و کمپین شما را سفارشی سازی کند و طرح های عالی را آماده اجرا نماید.

حتی می توانید طرح های متحرک را با استفاده از قالب های ویدیویی جذاب آنها ایجاد کنید. در سال 2019، حدود 86 درصد از بازاریابان برای تبلیغ، آموزش و سرگرمی بر روی محتوای ویدیویی تمرکز کردند. ویدئو روشی بسیار جذاب و موثر برای جلب توجه برند شما است و به سرعت به نوع محتوای مورد علاقه مصرف کنندگان تبدیل می شود.

متن را هوشمندانه اضافه کنید هر کلمه را در تبلیغ خود حساب کنید. با استفاده از کلمات “شما” و “مال شما” روی مشتری تمرکز کنید. کلماتی را که واکنش عاطفی را در رابطه با چیزی که می فروشید برمی انگیزد: سرگرم کننده، آرامش بخش، آرامش بخش، هیجان انگیز، و غیره. با توجه به تجزیه و تحلیل 752000 کلمه، طول تیتر خود را 5 کلمه نگه دارید و متن آگهی را به 19 کلمه افزایش دهید. بهترین تبلیغات فیسبوک و تبلیغ خود را با دعوت به اقدام به پایان برسانید: یک پیشنهاد، بیشتر بدانید، از اینجا خرید کنید، ثبت نام کنید و غیره.

اندازه مناسب را انتخاب کنید.

هنگامی که پلتفرم تبلیغات دیجیتال خود را انتخاب کردید، تحقیقات خود را انجام دهید و دستورالعمل های آنها را برای اندازه دنبال کنید. شما می توانید یک طرح خیره کننده ایجاد کنید که ماهیت کمپین شما را در بر می گیرد و از آن در سراسر پلتفرم ها استفاده می کند. بسته به اهدافتان می‌توانید راهنماهای زیادی برای کمک به اندازه‌های تبلیغات و همچنین یک نمونه طرح بازاریابی رایگان برای استفاده به عنوان لنگر برای استراتژی تبلیغات آنلاین خود بیابید.

تبلیغات آنلاین واکنش گرا

هنگامی که تبلیغ دیجیتال خود را طراحی کردید، چگونه می توانید استفاده از آن را به حداکثر برسانید؟

حضور فعال آنلاین را حفظ کنید

شما زمان، انرژی و پول زیادی را برای کمپین دیجیتالی خود صرف کرده اید. داشتن یک برنامه متمرکز و منسجم برای پلتفرم هایی که شناسایی کرده اید برای دستیابی به مخاطبان هدف بسیار مهم است.

به‌عنوان مثال، پست‌ها را مرتب ارسال کنید و زمان‌های ارسال را بر اساس روز هفته و ساعت روز تغییر دهید تا پلتفرم‌های خاص و همچنین مناطق زمانی مختلف را با پیام خود اشباع کنید. مصرف کنندگان قبل از اینکه متوجه شوند باید تبلیغات شما را چند بار ببینند، بنابراین برای رسیدن به این اشباع، تبلیغ خود را بر روی تعدادی از پلتفرم ها در یک برنامه چرخشی (رسانه های اجتماعی، وب سایت، وبلاگ، بنرها) فشار دهید. اگر تبلیغات پولی را اجرا می کنید، به عنوان مثال در فیس بوک یا گوگل، از دانش جمعیت شناختی که از تجزیه و تحلیل خود به دست آورده اید، استفاده کنید تا مخاطبان تبلیغات خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید تا دسترسی برند خود را به حداکثر برسانید. برای به حداکثر رساندن اثربخشی، اطمینان حاصل کنید که همه تبلیغات شما دارای اندازه های صحیح هستند.

شروع کنید

تبلیغات آنلاین به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های بازاریابی تبدیل شده است و اگر می خواهید رقابتی بمانید دیگر نمی توان از آن صرف نظر کرد. ایجاد یک برنامه بازاریابی آگاهانه و پیشرونده که شامل بازاریابی آنلاین باشد، کلید موفقیت شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک در رقابت شدید است. با در نظر گرفتن نکات و ابزارهای ساده ، می توانید به راحتی بر هنر تبلیغات آنلاین تسلط پیدا کنید بدون اینکه هزینه زیادی در بودجه خود ایجاد کنید. پس دیگر آن را به تعویق نیندازید و همین امروز شروع به طراحی تبلیغات خود کنید!

برچسب ها: بدون برچسب

دیدگاه شما

فیلدهای لازم با * مشخص شده است