در چارچوب فضای رقابتی فزاینده، شرکت ها در زمینه تبلیغات با یکدیگر رقابت می کنند. تنها یک هدف وجود دارد، دستیابی به کاربران بیشتر و فروش به کاربر دست یافته. تبلیغات یکی از مهمترین مراحل در زمینه بازگشت سرمایه است. با این حال، برای دستیابی به کارایی مطلوب از تبلیغات، مواردی وجود دارد که باید رعایت شود. در این مقاله آرسام طرج می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توانید بازده تبلیغات خود را افزایش دهید.
چگونه کارایی تبلیغات را افزایش دهیم؟
ضرری که می تواند با انجام ندادن تبلیغات به درستی به شما وارد شود، مالی خواهد بود و همچنین تضمین می کند که بازده مورد انتظارتان را دریافت نکنید. پس چگونه کارایی تبلیغات خود را افزایش می دهید؟
موقعیت تبلیغ خود را بررسی کنید
بازدید کاربر از سایت مربوط به رتبه بالای آن است. وقتی به جستجوهای اینترنتی نگاه می کنید، می بینید که 85 درصد از رتبه های اول را تبلیغات تشکیل می دهند. به عبارت دیگر، مهم نیست محتوای شما چقدر با کیفیت باشد، اگر موقعیت تبلیغ شما اشتباه باشد، بازدهی شما کمتر خواهد بود.
محتوای تبلیغاتی را در نظر بگیرید
محتوای متنی در یک تبلیغ مهم است، اما اگر جزئیات بسیار کمی در آگهی ارائه دهید، عملکرد شما آسیب خواهد دید.
از شبکه نمایش استفاده کنید
80 درصد اینترنت که تقریباً 180 میلیارد بازدید در ماه ارائه می دهد، تبلیغات نمایشی را مشاهده می کند. برای این، بازده تبلیغات نمایشی همیشه بسیار بالاتر بوده است.
گوگل آپتیمایز
این یکی از ابزارهای موفقی است که می توانید وب سایت بهینه سازی شده گوگل خود را تجزیه و تحلیل کنید. وقتی تبلیغکننده از Google Optimize استفاده میکند، هزینههای تبلیغات بیشتر کاهش مییابد.
تبلیغات موبایلی
تبلیغات موبایلی ترافیک بسیار بیشتری نسبت به اعداد جستجو در اینترنت دریافت می کنند. طبق تحقیقات، 70 درصد از کاربران مستقیماً یک کسب و کار را در گوگل با نام ذکر می کنند.
تبلیغات محلی
اگر فروشگاهی دارید که می توانید از مشتریان خود میزبانی کنید، پس کاری که باید انجام دهید تمرکز بر تبلیغات محلی یا بومی است. زیرا با توجه به موقعیت مکانی خود باید از افرادی که به فروشگاه شما می آیند به بهترین نحو پذیرایی کنید.
ساعت ارسال آگهی
هر صنعتی زمان خاص خود را دارد. برای این منظور، اگر قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید، ابتدا باید زمان صنعت خود را تحلیل کنید.
تجزیه و تحلیل دقیق داده های تبلیغاتی
ابزارهای تجزیه و تحلیلی وجود دارد که با آن می توانید داده های تبلیغات خود را بررسی کنید. در میان این ابزارهای تحلیلی، باید ابزاری را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مفید باشد.
دیدگاه شما