برای رسیدن به مخاطب مناسب، در زمان مناسب، با پیام مناسب تمرکز کنید.
تبلیغات هدفمند ضعیف که در زمان نامناسب به دست مخاطبان می رسد. اثربخشی کلی هر تبلیغی را کمرنگ می کند و به خطر می اندازد. و این یعنی یک کابوس تبلیغاتی!
هویت برند عمیقاً تحت تأثیر نوع تبلیغات و خلاقیت های مورد استفاده قرار می گیرد. این امر می تواند باعث ایجاد تمایل افراد به برند شما شود یا می تواند ناخوشایند به نظر برسد.
مانند اکثر تبلیغکنندگان، اگر میخواهید شانس موفقیت خلاقانه خود را با دسترسی به افراد مناسب با پیام مناسب در زمان مناسب افزایش دهید، این مقاله آرسام طرح در مورد LSEM میتواند به شما کمک کند. این نکات کلیدی و نقش آن در توسعه خلاقیت ها را پوشش می دهد.
روش آزمایش در مقیاس بزرگ (LSEM) روشی است برای رسیدن به مخاطب هدف، در لحظه مناسب، با پیام مناسب با تمرین اصول متقاعدسازی و ارزش پیشنهادی.
روش آزمایش در مقیاس بزرگ چیست؟
روش آزمایش در مقیاس بزرگ راهی برای شناخت بهتر مخاطبانتان است. این بینش عملی در مورد افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، آنچه که مخاطبان خود را مورد علاقه شما قرار می دهد، ارائه می دهد و به آنچه و زمانی که آنها می خواهند از شما بشنوند توجه کنید.
از قدرت داده ها استفاده کنید
شما می توانید از داده ها برای درک مخاطبان خود استفاده کنید. و دریابید که چگونه می توانید به آنها بفروشید یا در حین سرگرم کردن آنها با تبلیغات خود به آنها کمک کنید، که پیام شما را به بهترین نحو منتقل می کند. LSEM از اصول متقاعدسازی و ارزش پیشنهادی استفاده می کند. بنابراین شما از قدرت داده های خود با دقت و اثربخشی استفاده می کنید.
چرا روش آزمایش در مقیاس بزرگ؟
اگر به نتیجهای که میخواهید نمیرسید و پیامهایتان به مخاطب مناسب نمیرسد، مکث کنید و دلیل آن را در نظر بگیرید؟
چند سوال کلیدی وجود دارد که باید برای افزایش اثربخشی تبلیغات خود به آنها توجه کنید. مانند – آیا در تهیه پیش نویس خلاقیت خود فکر و توجه زیادی کرده اید؟
آیا می توانید از داده های خود نتایج مفیدی به دست آورید؟
پیامهای تبلیغاتی بیاثر که توجه را جلب نمیکنند ممکن است نشاندهنده عدم توجه به مزایای بیشمار استفاده از دادهها برای ایجاد بینش مفید باشد. ما به شما می گوییم که چگونه این کار را توسط LSEM انجام دهید و به روشی که به شما کمک می کند وقتی مخاطبان خود را دوست دارند به آن دسترسی پیدا کنید.
روش آزمایش در مقیاس بزرگ به پیش نویس پیام های غیر مزاحم با درک علاقه کاربر کمک می کند. مردم حتی ممکن است از شما به خاطر توجه به علایق، نیازها و خواستههایشان قدردانی کنند زیرا نشان میدهد که به آنها توجه میکنید، گوش میدهید و به اندازه کافی برای ارائه محصول یا خدمات مورد نظرشان اهمیت میدهید.
دیدگاه شما