کمپین تبلیغاتی شبکه رادیویی Alpha FM درباره کمبود آب

کمبود آب یک مشکل جهانی است، زیاد می‌شنویم که جنگ بعدی جنگ آب خواهد بود!

به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ؛ هر کشوری با توجه به ساختار جغرافیایی خود با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند. برزیل در بدترین و بحرانی‌ترین وضعیت کمبود آب در تاریخ خود بسر می‌رود؛ چنانچه ممکن است پنج روز در هفته آب را برای شهروندان برخی از شهرها قطع کند.

حال به نظر شما یک شبکه رادیویی چگونه می‌تواند در مورد کمبود آب یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کند؟

یک شبکه رادیویی به نام Radio Alpha FM برای کمک به کمپین حمایت از آب دست به اجرای یک ایده خلاقانه زده است.
در این کمپین که با نام Dry Songs معرفی‌شده است، تمام موزیک‌هایی که کلمه آب (Water) در آنها استفاده‌ شده بود، صدا و واژه آب حذف‌شده و شنونده عملا در هنگام شنیدن این کلمه در یک موسیقی با سکوت مواجه می‌شود.

شاید به نظر این ایده ساده و بی‌اثر باشد، اما توجه کردن یک شبکه رادیویی به مساله آب و مشارکت در این بحث حیاتی نشان‌دهنده توجه ارگان‌های مختلف به یک مساله ملی و عمومی است، چیزی که در ایران تنها وظیفه یک ارگان خاص مانند وزارت نیرو یا شرکت آب و فاضلاب بوده و کمتر سازمانی به آن توجه می‌کنند.

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *