ساعت کاری 9 - 18
گوگل پایان کوکی های شخص ثالث را تا ۲۰۲۴ به تعویق انداخت
گوگل بار دیگر اعلام کرده است که انقضای کوکی های شخص ثالث در تبلیغات را تا سال ۲۰۲۴ به تاخیر می اندازد
این غول فناوری تصمیم خود را در یک پست وبلاگش اعلام کرد و اشاره کرد که بازخوردی از مدیران.صنایع دریافت کرده است مبنی بر اینکه گوگل مدت زمان بیشتری را برای آزمایش فناوریهای جدید Privacy Sandbox میخواهد.
Trade Desk تأکید کرد: گوگل تغییر ارزش در اینترنت را درک می کند و نمی تواند بدون جایگزین مناسب آن را مختل کند، بنابراین ممکن است تغییری در زمان حذف کوکی ها توسط گوگل رخ دهد.
«برندها و تبلیغکنندگان باید حرکت خود را در استراتژی داده شخص اول خود حفظ کنند. امروزه تبلیغ کنندگان برای اثبات بازگشت سرمایه هر دلاری که برای تبلیغات خرج می شود تحت فشار هستند.
به عنوان یک صنعت، ما در حال توسعه رویکردهای هویتی جدیدی هستیم که به تبلیغکنندگان در مدیریت دسترسی، فرکانس، دادهها و حریم خصوصی در همه کانالهای تبلیغاتی کمک میکند. این تاخیر باعث صرفه جویی در زمان بیشتر برای ذینفعان این صنعت خواهد شد.” گفت.
جاشوا ویلسون، مدیر بازرگانی Crimtan ژاپن و آسیا پاسیفیک، گفت: تعجب آور نیست که این صنعت “آماده نشده” است زیرا گوگل در چند سال گذشته از FloC به Topics به Privacy Sandbox منتقل شده است. او گفت که جزئیات در مورد آن تا حدودی مبهم است و تغییر جهت تاثیر موجی بر صنعت داشته است.
با این حال، برندها باید اکنون آماده باشند و تلاش های خود را برای توسعه راه حل های قوی تر در دنیایی بدون کوکی به تأخیر نیندازند. با یا بدون کوکیهای شخص ثالث گوگل، هدف بازاریابی همچنان باید افزایش وفاداری مشتری باشد.