ساعت کاری 9 - 18
کارزار تبلیغاتی اینتل و نقد محصول جدید اپل
مایکروسافت در تبلیغ جدید دستگاههای ۲ در ۱ سرفیس مکبوکهای اپل را هدف قرار داده و محدودیتهای آنها را به سخره گرفته است.
البته لپتاپ اپل با نام واقعی خود در این ویدیو ظاهر نشده.و مایکروسافت اسم BackBook را برای آن انتخاب کرده است.
اکانت توییتر مایکروسافت در هند با انتشار ویدیوی کوتاهی قابلیتهای فیزیکی محصولات ۲ در ۱ سرفیس را با لپتاپ اپل مقایسه کرده است.
در این ویدیو انعطافپذیری بسیار بیشتر سرفیس نسبت به مکبوک پرو و قابلیت جداسازی آن از کیبورد دیده میشود. محصول ۲ در ۱ مایکروسافت میتواند از حالت لپتاپ به تبلت تبدیل شود.
البته عجیب است که مایکروسافت اسم مستعار BackBook را روی لپتاپ اپل قرار داده، در حالی که اهالی ردموند قبلا بهطور مستقیم از مکبوک و اپل نام برده بودند.
علاوه بر این، نباید فراموش کنیم که سری محصولات سرفیس لپتاپ مایکروسافت مثل مکبوک اپل انعطافپذیری خاصی ندارند و تقریبا با همین محدودیتها مواجهاند. با این حال، پس از سالها رقابت دیگر میدانیم که این نوع تبلیغات تهاجمی چندان منطقی و واقعگرایانه نیستند.
شرکتها در واقع این تبلیغات را بیشتر از جنبه سرگرمی و طنزآمیز بودن میسازند تا رضایت جامعه کاربری طرفداران خود را بالا ببرند.
افزون بر این، نبرد تبلیغاتی دوباره مایکروسافت و اپل نشاندهنده رونق مجدد بازار کامپیوترهاست که پس از ۱۰ سال دوباره با رشد روبرو شده است.
چند روز پیش، اینتل در تبلیغی به تراشه M1 اپل حمله کرد و با مقایسهای از ناتوانیهای این تراشه در برابر پردازندههای اینتل حرف زد.
به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح
این شرکت در تبلیغ خود از «جاستین لانگ» استفاده کرد که در حوالی سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ ستاره کارزار تبلیغاتی I’m a Mac اپل بود و از محصولات کوپرتینوییها طرفداری میکرد.
در این تبلیغ به مشکلات تاچ بار، نبود صفحه لمسی، پشتیبانی لحظهای از فقط یک مانیتور خارجی و نبود انعطافپذیری اشاره شد.
کارزار تبلیغاتی اینتل Go PC نام دارد و این دومین تبلیغ از این کارزار است.