یاهو همچنان به دنبال کسب درآمد از تبلیغات است

یاهو همچنان به دنبال کسب درآمد از تبلیغات است. آنگونه که گفته شده این کمپانی برای این منظور به بررسی ایمیل‌های می کند.

 یاهو به منظور کسب درآمد از تبلیغات ایمیل کاربران را بررسی می‌کند. این کمپانی سرویسی در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار داده که از طریق آن این شرکت‌ها می‌توانند بیش از ۲۰۰ میلیون ایمیل کاربران را بررسی کنند.

کسب درآمد از تبلیغات توسط یاهو

شرکت‌های تبلیغاتی با رصد کردن ایمیل کاربران می‌توانند از محصولاتی که کاربر خریداری می‌کند اطلاع یابند و به گونه‌ای بهتر خدمات و کالاهای خود را به آنها پیشنهاد دهند. لازم به ذکر است که گول هم این کار را انجام می‌دهد.

گوگل با وجود انتقادها از سال ۲۰۰۴ به این کار ادامه داده و یاهو نیز برای بیش از یک دهه این کار را انجام داده است. دیدگاه یاهو به کاربران این گونه است:

اما گوگل اندکی شرایط خود را تغییر داده و قول عدم کاوش در ایمیل‌های صندوق ورودی کاربران را داده است. مایکروسافت نیز اعلام کرده که هرگز از ایمیل‌های کاربران برای داده‌های مرتبط با تبلیغات استفاده نکرده است.

برای جلوگیری از رصد ایمیل توسط شرکت‌های تبلیغاتی می‌توان به روش زیر عمل کرد:

  • رفتن به صفحه Ad Interest Manager
  • انتخاب گزینه Opt Outدر بخش Your Advertising Choices
  • رفتن به سربرگ On Yahoo و انتخاب Opt Out

انتخاب این گزینه علاقه مندی‌های شخصی سازی شده شما روی موارد مرتبط با یاهو را غیر فعال می‌کند.

مطمئن شوید در هر دو سربرگ یاد شده گزینه Opt Out  را انتخاب کرده باشید زیرا اگر یکی از آنها را انتخاب کرده باشد، یاهو باز هم می‌تواند از اطلاعات موجود استفاده کند.

.

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *