قرارداد تبلیغاتی باشگاه یوونتوس با کمپانی جیپ چقدر است؟

به تازگی قرارداد باشگاه یوونتوس با شرکت جیپ برای تبلیغات روی پیراهن بیانکونری‌ها تمدید شده است و این دو به توافق رسیده‌اند. یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد برای هر باشگاه، تبلیغات روی کیت و پیراهن آن تیم است. اما باشگاه یوونتوس از راه تبلیغاتی که روی پیراهن های باشگاه دارد، چقدر درآمدزایی می‌کند؟

 باشگاه یوونتوس به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های ایتالیا و اروپا که ستارگان زیادی را در تیم خود دارد و دستمزد های فراوانی پرداخت می‌کند، نیاز به اسپانسر هایی قدرتمند دارد، بیانکونری‌ها در حال حاضر سه حامی مالی اساسی دارند که تبلیغات آنها را روی پیراهنشان درج کرده‌اند. سه اسپانسر اصلی یوونتوس؛ آدیداس، جیپ و سای‌گیمز هستند.

به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ، یوونتوس از آدیداس مبلغ ۵۱ میلیون یورو برای هر فصل دریافت می‌کند. بیانکونری‌ها از جیپ مبلغ ۴۵ میلیون یورو برای هر فصل و از سای‌گیمز رقم ۱۰ میلیون یورو برای هر فصل دریافت می‌کنند.

بنابراین مجموع درآمدی که باشگاه یوونتوس از طریق اسپانسر هایی که نام آن‌ها را روی پیراهنش درج می‌کند، رقم ۱۰۶ میلیون یورو برای هر فصل است که عدد قابل توجهی به حساب می‌آید، هر چند که در این سطح از فوتبال، هزینه‌های باشگاه یوونتوس و دستمزدی که به بازیکنانش می‌پردازد نیز زیاد است.

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *