جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن در حوزه ارتباطات و تبلیغات برگزار شد

جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن Cannes Lions International Festival of Creativity به صورت سالانه در حوزه ارتباطات، تبلیغات و موضوعات مرتبط برگزار می‌شود.
جشنواره شیرهای کن هرساله در فرانسه برگزار می‌شود و به‌عنوان بزرگترین جشنواره تبلیغات در دنیا مطرح است.

به گزارش سرویس اخبار تبلیغات آرسام طرح ؛ در این جشنواره علاوه بر گردهمایی بزرگان صنعت تبلیغات و خلاقیت، سمینارها و کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود، همچنین به آثار برگزیده جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود.

در جشنواره خلاقیت شیرهای کن که در سال ۲۰۱۵ به مدت هفت روز برگزار شد سامسونگ که هزینه‌های زیادی برای تبلیغات خود صرف می‌کند توانست ۲۷ جایزه را درو کند. سامسونگ تلاش دارد با اجرای کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی متنوع جایگاه خود را در ذهن مخاطب ارتقاء دهد. یکی از جوایز سامسونگ به‌خاطر اجرای کمپین کامیون ایمن Safety Truck بوده است.

در شصت و دومین سال از برگزاری جشنواره شیرهای کن اپلیکیشن “به من نگاه کن Look at me” برنده پنج جایزه، کمپین کامیون ایمن برنده هفت جایزه و اپلیکیشن “حافظه ذخیره Backup Memory” سه جایزه را دریافت کردند.

همچنین کمپین “عکس با آیفون Shot on iPhone ” مورد استقبال قرار گرفته و یکی از عکس‌های این کمپین توانست جایزه بیلبورد و پوسترهای خیابانی را کسب کند.

در جشنواره شیرهای کن در سال ۲۰۱۵ بیش از ۴۰ هزار اثر در زمینه‌های مختلف از جمله تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی و روابط عمومی در بیست دسته‌بندی از ۹۰ کشور شرکت کرده بودند.

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *