کریسمس H&M در قطار

با نگاهی به صفحه یوتیوب H&M متوجه می شوید که این برند می داند چگونه از بازاریابی ویدئویی در تبلیغاتش استفاده کند. ایده بازاریابی H&M در تعطیلات سال نو هم جالب است. آخرین ویدئوی تبلیغاتی این برند با درخشش آدرین برادی (Adrien Brody)  به محض انتشار، تبدیل به موضوعی داغ دربسیاری از رسانه ها شده است.

در این ویدئو کنترلچی قطار به مسافران اعلام می کند که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی، سفر آنها با تاخیر روبه رو خواهد شد و دیر به مقصد می رسند. او سپس با مرکز تماس می گیرد و اعلام می کند که به تزیینات کریسمسی نیاز دارد و به مسافران اعلام می کند تا ۲۰ دقیقه بعد در کافه تریای قطار حضور یابند.۱۹دقیقه بعد تمامی مسافران که لباس های راحت H&M  به تن دارند به کافه تریای قطار می روند که با صحنه جالبی مواجه می شوند؛ کافه تریا به یک سرزمین زمستانی با حال و هوای کریسمس تبدیل شده است.

چنین تبلیغی بسیار بهتر از داد و بیداد و سروصدای زیادی راه انداختن درباره محصولات جدید در کاتالوگ زمستانی است. H&M  محصولات خود را به صورت داستان در چنین ویدئوهای تبلیغاتی به نمایش می گذارد.

به اشتراک بگذارید

بروزرسانی‌های خبرنامه

آدرس رایانامه‌ی خود را در زیر وارد کنید و مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *