ساعت کاری 9 - 18
گوگل آنالیتیکس۴ فضاری کاری تبلیغاتی را آسان میکند
گوگل آنالیتیکس۴ در حال ارتقای محیط کار تبلیغاتی خود تا گزارش دهی برای تبلیغ و ناشران را آسان تر کند. این بهروزرسانی شامل دو فضای اختصاصی برای کاربران GA4 خواهد بود: یکی برای بازاریابان به منظور ردیابی و تحلیل کمپینها و دیگری برای بینشهای رفتاری.
GA4 خدمات و تغییرات جدید
با این بهروزرسانی، میتوانید از بخشهای زیر برای رفتار یا عملکرد استفاده کنید:
گزارش ها: اطلاعات کاربران با وبسایتها و برنامههای شما را میتوانید ارائه کنید تا بتوانید محصول و تجربه خود را بهبود بخشید.
بخش تبلیغات: به مرکزی برای نظارت و تحلیل کمپینهای شما تبدیل میشود، چه ناشر و چه تبلیغکننده.
بخش کاوش، گزارش های سفارشی و API داده شده است: بینشهای رفتاری و همچنین بینشهای ناشناس و جمعآوری شده از کمپینهای تبلیغاتی را میدهند.
جدول زمانی: همه تبلیغکنندگان و ناشرانیها که داراییهای GA4 را با Google Ads مرتبط کردهاند، این بهروزرسانی را تا پایان هفته آینده مشاهده خواهید کرد.
بیانیه گوگل
گوگل در بیانیهای گفت:
«ما فضای کاری تبلیغات را بهروزرسانی میکنیم تا همه گزارشهای مرتبط برای تبلیغکنندگان و ناشران را در یک مکان جمعآوری کنیم. با این بهروزرسانیها، میتوان تجربیات بیشتری در مورد رفتارها و بینشهای تبلیغاتی یا ناشر دسترسی داشت.»
«اگر در حال حاضر کمپینهای تبلیغاتی را اجرا میکنید یا از داراییهای خود با تبلیغات کسب درآمد میکنید، مطمئن شوید که حسابهای تبلیغاتی شما مرتبط هستند تا این اطلاعات بینش عمل کنید. اگر هیچ حسابی پیوند داده نشده باشد، صفحهای را میبینید که از شما میخواهد به تبلیغات یا حساب ناشر پیوند دهد.»