نکات مهم برای ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام

اگر ترفندها به خوبی اجرا نشوند، تبلیغات اینستاگرام ممکن است اثر مورد انتظار را نداشته باشند. بنابراین با آموزش ترفندهای تبلیغاتی “نکات مهم برای ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام” شما می توانید پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

1. صفحه فیس بوک خود را به Business Manager متصل کنید

پیوند صفحه به تجارت - نکاتی برای ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام

2. هدف تبلیغاتی را انتخاب کنید

هدف تبلیغات اینستاگرام - نکاتی برای ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام

3. تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کنید

ایجاد تبلیغات - نکاتی برای ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام
برنامه ریزی بودجه و مخاطب در تبلیغات اینستاگرام

بودجه ای که در تبلیغات اینستاگرام هزینه می کنید، مقداری است که باعث می شود تبلیغ به دست مردم برسد. شما باید به درستی افرادی را که به ارائه محصول/خدمات شما علاقه مند هستند شناسایی کنید. بسیاری از انتخاب‌ها مانند منطقه، سن، جنسیت، علایق، انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید هنگام اجرای تبلیغات انجام دهید. مثلا؛ ارائه لوازم آرایش به مردان به معنای صرف هزینه زیاد است. هدف شما همیشه باید ایجاد یک مخاطب پاک باشد. ضمن برنامه ریزی بودجه برای تبلیغات اینستاگرام، مبلغی که باید برای تبلیغات هزینه شود مشخص می شود. در این مرحله می توانیم انواع بودجه اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم.

انواع بودجه تبلیغات اینستاگرام

انتخاب مخاطب هدف شما بر میزان بودجه شما تأثیر می گذارد. هنگام برنامه ریزی بودجه تبلیغات اینستاگرام دو نوع بودجه وجود دارد. یکی بودجه روزانه و دیگری کل بودجه. می توان این نوع بودجه ها را به صورت زیر توضیح داد.
بودجه روزانه: مبلغی که می توان روزانه برای کمپین تبلیغاتی هزینه کرد.
بودجه کل: مبلغی که در طول مدت کمپین تبلیغاتی هزینه می شود.

نوع انتشار انتخاب شده نیز می تواند بر برنامه ریزی بودجه تأثیر بگذارد.

ویژگی های فنی که باید برای تبلیغات اینستاگرام بدانید

می‌توانیم ویژگی‌های فنی تبلیغات اینستاگرام را به شرح زیر فهرست کنیم.

  • برای طول عنوان، توصیه می کنیم حدود 120-135 حرف باقی بمانید.
  • اندازه تبلیغ سنتی توصیه شده 1080 x 1080 پیکسل است.
  • تصاویر باید با فرمت JPG یا PNG باشند و نباید بیش از 30 مگابایت حجم داشته باشند.
  • مدت زمان توصیه شده برای ویدیوها کمتر از 120 ثانیه است.
  • فرمت ویدیویی توصیه شده MP4 یا MOV است، اما حداکثر اندازه آن 4 گیگابایت است.

برای استوری اینستاگرام؛

  • تصاویر داستانی باید 1080 در 1920 پیکسل باشند.
  • تصاویر باید با فرمت JPG یا PNG باشند و نباید بیش از 30 مگابایت حجم داشته باشند.

نکاتی برای بازدهی بیشتر از تبلیغات اینستاگرام

پس از یادگیری تکنیک های تبلیغات اینستاگرام، در اینجا چند نکته وجود دارد! در اینجا می‌توانیم رازهایی را که باعث تأثیرگذاری تبلیغات اینستاگرامی می‌شوند با شما در میان بگذاریم:

1. تبلیغاتی ایجاد کنید که مخاطب شما را جذب کند

در تبلیغات اینستاگرام مانند هر تبلیغی باید مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید. شما باید سن کاربرانی که به شما علاقه مند خواهند شد، محل زندگی آنها، وضعیت تاهل و علایق آنها را تعیین کنید. شما باید رفتار مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام تحلیل کنید. شما باید بدانید که آنها به چه واکنشی نشان می دهند و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

برای فیلتر کردن دقیق مخاطبان، توصیه می کنیم تبلیغات را از طریق Facebook Business ایجاد کنید.

2. تبلیغات متمرکز بر مشتری ایجاد کنید

ممکن است بخواهید شرکت خود را فاش کنید. اما نمی توان گفت که این یک استراتژی خوب است. به جای درج جزئیات شرکت خود، باید پیامی را به کاربران برسانید و آن را جذاب کنید. کاربران به تبلیغاتی که حاوی اطلاعات بیش از حد هستند علاقه ای ندارند. تبلیغات مشتری مدار جالب هستند.

3. تصاویر سازگار را انتخاب کنید

تصاویر انتخاب شده باید با برند، محصول یا خدمات سازگار باشد. نباید نژادپرستی، جنسیت گرایی یا مخالفت های مشابه ایجاد کند.

در حالی که برخی از این تبلیغات منفی ممکن است از انتشار تبلیغات مستقیم جلوگیری کنند، برخی از آنها بر تعداد تبلیغات پس از شکایت تأثیر منفی می گذارد.

4. از Clear Images استفاده کنید

استفاده از تصاویر در تبلیغات بسیار مهم است. تصاویر باید قابل درک باشند. بنابراین، هدایت کاربران به نقطه ای که نیاز به تمرکز دارند برای شما آسان تر می شود. پیام اصلی، جزئیات کوچک و جزئیات جالب باید روی تصویر باشد.

برای سفارش مدیریت پیج اینستاگرام خود و یا راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام با ما در تماس باشید.

5. به مرز متن توجه کنید

تبلیغات اینستاگرام تابع قوانین خاصی است. بیش از 20 درصد تصویر شما نباید متن باشد. بنابراین باید به استفاده از متن توجه شود. متن باید جالب، کوتاه و قابل فهم باشد. باید نشان دهنده برند شما باشد.

قبلاً، اگر از محدودیت متن آگهی فراتر می رفت، تبلیغات اجرا نمی شد. در حال حاضر این وضعیت مانعی بر سر راه انتشار آگهی ها نیست، اما تأثیر منفی آن بر دفعات برداشت همچنان ادامه دارد.

6. افشای آگهی های تبلیغاتی را آماده کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات در تبلیغات اینستاگرام در قسمت توضیحات انجام می شود. اکثر برندها با قرار دادن لینک در توضیحات اینستاگرام خود سعی در فروش محصولات خود دارند. اما آنچه شما باید در این زمینه انجام دهید بسیار متفاوت است. شما باید با ایجاد متونی که خود را معرفی می کند یا روی تبلیغ خدمات/محصولات تمرکز دارد، کاربر را فعال کنید.

7. هشتگ ها را برنامه ریزی کنید

هنگام برنامه ریزی هشتگ، باید مطمئن شوید که هشتگ هایی که ایجاد می کنید به یاد ماندنی هستند و با برند شما سازگار هستند. همچنین باید از این هشتگ ها در پست های روزانه خود استفاده کنید. بنابراین، تبلیغ شما می تواند به افراد بیشتری برسد و افراد می توانند با کلیک بر روی این هشتگ ها به پست های بیشتر متعلق به شما برسند.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که از استفاده بیش از حد از هشتگ ها خودداری کنید. استفاده از هشتگ های بالاتر از یک نرخ مشخص نیز بر تبلیغات شما تأثیر منفی می گذارد.

8. تغییر مسیر تبلیغات مربوطه

یکی از معایب اینستاگرام عدم امکان افزودن لینک در پست ها است. این را می توان با تبلیغات صریح بسته کرد. بنابراین باید لینک های تبلیغاتی خود را به درستی هدایت کنید. وقتی تبلیغات محصول محور انجام می دهید، باید ترافیک مناسبی ایجاد کنید یا با هدایت آنها به وب سایت خود، یک روند خرید ایجاد کنید. اگر قصد افزایش بازدید وب سایت را دارید، می توانید از وب سایت خود در سایر فعالیت های تبلیغاتی نیز استفاده کنید. اما اگر اهدافی مانند به دست آوردن فالوور دارید، باید محتوا و لینک هایی ایجاد کنید که شما را به پروفایل خود هدایت کند.

9. تبلیغات استوری ها را نادیده نگیرید

استوری زمینه بسیار محبوبی است. به همین دلیل است که می توانید با تبلیغات خلاقانه کاربران را جذب کنید. با ویژگی Swipe up، یک حرکت به شما این امکان را می دهد که کاربر را به ناحیه مورد نظر هدایت کنید. اما باید مراقب باشید که تبلیغاتی که در اینجا ایجاد می کنید در بین داستان های دیگر گم نشوند.

10. تبلیغات ویدیویی را امتحان کنید

ویدیوها محتوای پربازده در اینستاگرام هستند. به خصوص ویدیوهایی که کاربران از تماشای آنها دست نمی کشند اساس تبلیغات خوب را تشکیل می دهند.

برای کسب بازدهی بالا از تبلیغات اینستاگرام، باید کمپین های مناسب برای بخش و مخاطبان هدف ایجاد کنید.

  • با تبلیغات کاتالوگ برای تبلیغات خرید، می توانید مشتریان بالقوه خود را به وب سایت خود هدایت کنید و در عین حال به کاربران اجازه دهید به سرعت آگهی را بررسی کنند.
  • اگر شما یک کسب و کار بوتیک هستید، با بررسی تبلیغات خود و هدایت کسانی که علاقه نشان می دهند به پیام های واتساپ یا DM، همه خواسته ها را برآورده خواهید کرد.
  • شما می توانید با ایجاد تبلیغات در فرم های سرنخ برای ایجاد رویداد، ثبت نام، ارائه خدمات، به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را از مشتریان بالقوه خود دریافت کنید.
  • می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی پویا برای فروش محصولات خود در سایت‌ها یا برنامه‌های کاربردی تجارت الکترونیک شرکت‌کننده در اینترنت ایجاد کنید.
  • می توانید آنها را به پیام رسان یا اپلیکیشن هدایت کنید تا ترافیک خود را افزایش دهید.
  • اگر می‌خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، درک برند ایجاد کنید، یا اگر می‌خواهید تبلیغ شما به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند، می‌توانید در طول دوره تبلیغات، میزان دسترسی یا برداشت‌های خود را به حداکثر برسانید.

برای سفارش مدیریت پیج اینستاگرام خود و یا راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام با شماره 09919003699 در تماس باشید.

برچسب ها: بدون برچسب

دیدگاه شما

فیلدهای لازم با * مشخص شده است